Aurinkoiset terveiset napsuille täältä Saariselältä. Mitä uutta kuuluu?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...selk%C3%A4

Lisätty: 02.09.2011 - 08:19

Maarit3, kiitos vinkistä, mutta olen kokeillut kyseistä lääkettä ja se ei sopinut vatsalleni.

Avainsanat: puolin kuulumiset toisin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 18:59

Hieman ukkonen jytistelee ja Esteri antaa vettä täällä Lounais-suomessa..

Nyt iski päähän Lapin hulluus tuosta maisemastasi.

Lokakuussa Saariselälle tieni kulkee.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Se on sitten sinun vuorosi seuraavaksi kulkea Saariselän reittejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 18:36

Täällä on aurinkoa, vettä, ukkosta, aurinkoa, eli hyvin vaihtelevaa säätä on viime päivät olleet. Minä sain Fysiatrilta reseptin uuteen lääkkeeseen , on Vihersimpukasta eristetty tämä vaikuttava aine, lääke on nimeltään Arthryl 750 mg, 180 tbl maksaa 41 e, on kuulemma tehokas nivelrikkoisille ihmisille, ja apteekissa farmaseuttikin kehui hyvin toimivaksi nivelrikkoon, minä ajattelin antaa sinulle vinkin kun sinullakin on nivelrikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 19:22

Upeissa maisemissa saat syyslomaasi viettää. Meillä Helsingissä oli tänään aurinkoinen alkusyksyn päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 19:35

Täällä on syksy.Vettä sataa ja aurinko paistaa vuorotellen.Välillä jyriseekin.Kouvolan kadut höyryää kylmää...Aamuisin on sumua kylmän ja kostean yön jäljiltä...Tämä on se aika,kun haluaisin vaipua karhun tavoin talviuneen.Nukkuisin sujuvasti kevääseen.Vihaan näitä "sukkakuukausia" Suomessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 20:37

Komiaan maisemaan olet lomallasi päätynyt. Meillä ollut suht.kiva sää, poutainen +17 astetta, ainoa sadekuuro tuli juuri, kun työpaikan ovesta ulos astuin, ilman sadevarusteita tietennii.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 20:44

Saariselällä on hienot näkymät. Tänään on Vantaalla ollut mukavan lämmin sää ja aurinko on hellinyt lämmöllään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 21:18

Nautintoa koko maisema.Täällä kaamos justiin laskeutuu ,vaihtuu pimeyteen. Tänään kivaa ilmaa aurinkoa aamupäivällä sitten puolenpäivän jälkeen sellaista rae- kuuroa ja vettä.Aina kun pilvi kohdalle osuu tulee vettä.Sieniä keräilin karvalaukkuja ja muita 4 sankollista .Kyllä aika hyvin kuluu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 23:08

Kauniit on maisemat sinulla siellä..
Aamusta oli todella kova sumu..mutta kun sumu häipyi alkoi paistamaan aurinko..
Oli todella heino kesäinen syyspäivä..+18..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 11:44

kiitos terveisistä Mariaana! Lapinkuume herää kun kuviasi silmäilee.
luonnikasta lomanjatkoa. joko reppu painaa kultakimpaleista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 14:45

Kaunis syys sää vaikka tässä hetki sitten hiukan vettä niskaan nakkasikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 08:01

Huomenta Mariaana, kymmentä näyttää mittarini. Vähän on koleaksi mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 08:16

Mukavaa reissua sinulle sinne kauniisiin maisemiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:36

Kiitos. Kaunista on maisema. Syksyä täälläkin odotellaan, vaikkei mitenkään riemulla - se pitää todeta.