Oletko tyhmempi kuin blondi? Testaa tietosi.

Blondi osallistuu tietokilpailuun. Juontaja esittää seuraavat kysymykset:

1. Kuinka pitkään kesti 100 vuoden sota?

-116 vuotta
-99 vuotta
-100 vuotta
-150 vuotta

Blondi käyttää hyväkseen mahdollisuuden ohittaa kysymys.

2. Missä maassa Panama-hattu keksittiin?

-Brasiliassa
- Chilessä
- Panamassa
- Equadorissa

Blondi pyytää apua yleisöltä .

3. Missä kuussa venäläiset juhlivat lokakuun vallankumousta?

- Tammikuussa
- Syyskuussa
- Lokakuussa
- Marraskuussa

Blondi kilauttaa kaverille, toiselle blondille.

4. Mikä oli kuningas George IV:nnen nimi?

- Albert
- George
- Manuell
- Jonas

Blondi etsii vastausta tietokoneelta.

5. Mistä eläimestä saivat Kanariansaaret nimensä ?

- Kanarialinnusta
- Kengurusta
- Rotasta
- Hylkeestä

Blondi putoaa kilpailusta.

PS. Jos kysymyksiä lukiessasi olet naureskellut, niin katsopas oikeat vastaukset:

1. 100 vuoden sota kesti 116 vuotta (1337-1453)
2. Panama-hattu keksittiin Equadorissa
3. Lokakuun vallankumousta juhlitaan marraskuussa
4. Kuningas George IV:nnen oikea nimi oli Albert
5. Kanariansaaret sai nimensä hylkeistä . Canaria latinaksi
tarkoittaa "hylkeiden (=merikoirat) saari" Siis... kuinka monta oikeaa
vastausta sinä sait ????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 16:21

Aito blondi, mitäs sitä häpeilemään. Me blondit ollaan ihan mukavia, vai? Vastaa kysymykseen rehellisesti, saat pisteen, vaikka vastaatkin väärin!

Kysyjän kommentti

Juu, Blondit on makeita ;0)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 10:29

en voinut tehdä testiä, en ole blondi, olen brunette;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 10:48

Tämä punapää sai aika hyvät pisteet. Vain 2 oli väärin : ) Toisaalta EPÄILEN suuresti kysymyksen 5 vastausta, koska taruston mukaan nimi voinee tulla myös latinan sanasta koira - Canis = koirasaaret = Kanarian saaret.Saarilla tavattu suurehko villikoiralauma elää ja voi edelleen hyvin ! Olen muutaman kerran sitä laumaa vuorilta etsiskellyt ja kerran oikeasti nähnytkin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 10:56

Ekan kysymyksen olisin tiennyt, muut menivät väärin. En tunnustaudu blondiksi, tälläkin hetkellä olen brunette :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:40

Tuli veikkausrivi. Yksi, risti, kaksi ja peruutettu.

Lähes ylivoimainen tehtävä suoritettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:40

Eipä ole minussa blondin vikaa...
Tummat hiukset mulla on ollut jo lapsesta asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:40

Kolme, neljä oikein, jos korjataan tuo vitosen väärä vastaus.
Nippelitiedon ulkoa muistaminen ei ole vahvimpia puoliani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 12:08

Olin tyhmempi kuin muut. Täytyy myöntää. Mutta ehkä jotain osaan paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 12:59

Minä olen punatukkainen ja 2 vastausta oli minulla oikein sentään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 13:47

Blondius on väripurkista, mutta tyhmyys on kuin aidolla blondilla, senverran vastauksia meni pieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 13:58

no tota noin kiperät kysymykset .sain yhden oikein.yritin kilauttaa kaverille mut oli varattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 07:40

Ihan ehta blondi.

Blondi oli ajelemassa autolla. Silloin hän näki kun puhelinasentaja kiipesi pylvääseen.
- Mikä tyhmyri, blondi tuumi. - luuleeko hän että ajan autolla ensimmäistä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:31

Jopas pahoja kysymyksiä heitit...onneksi en ole blondi joten osasin vastata kaikkiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:23

Mä olen blondi, joten ei kenties tarvitse testata.