Käyttekö 'äänestämässä' parasta vastausta itse niihin kysymyksiin, mihin kysyjä ei ole itse valinnut parasta vastausta?

Eli monetkaan kysyjät eivät jostain syystä (ajan umpeuduttua) valitse parasta saamaansa vastausta omaan kysymykseensä, niin käytkö itse läpi näitä ko. vastauksia ja valitset niistä mielestäsi parhaan vastauksen kysyjän puolesta? kysyjän vastaamattomuus parhaaksi katsomaansa vastaukseen voi johtua tietysti myös siitä, että kaikki vastaukset ovat suht koht tasavertasii hänen mielestään...

Avainsanat: napsu kysymys paras vastaus äänestys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.10.2008 - 19:29

kyllä mie käyn siellä äänestelemässä miun mielestäni parhaita vastauksia. joskus vaan on niin samanlaisia vastauksia, että on aika vaikea valita mitä niistä äänestäis. joskus sitten taas on tosi helppoo äänestä jos on esim. kaks niitä kyllä, ei, en tiedä jne. vastauksia tai muuten lyhyet ja tylsät vastaukset ja sitten on yksi tosi hyvä vastaus pitkä ja hyvin kysymykseen perehtynyt vastaus. miulta on vissiin vaan yks oma kysymys mennyt sinne äänestä paras vastaus kohtaan. mutta miun onnekssein se jonka olisin valinnut parhaaksi, voitti tuon vastaajien/ napsulaisten äänestyksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.10.2008 - 18:56

kyllä minä käyn niitä äänestämässä, olen niin uusi tulokas että kaikkea pitää tutkiskella ja aika kuluu niitäkin katsellessa, minä kun ihan hiljattain vasta opettelin tätä konettakin käyttämään. kivaa katseltavaa tämä napsu, ja saa äänestämisestä pojojakin, vaikka ei niillä mitään käyttöä ole. virheitä taas paljon mun kirjotuksessa, mutta hällä väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 19:26

aika useasti tulee käytyä, tosin olen itse vastaillut sen verran ahkerasti (ja kun niitä en äänestä) ettei noita 'orpoja' kysmys/vastauksia kovin kauheasti olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.10.2008 - 20:42

en ikinä muista käydä vaikka aikomus olisikin ^.^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2008 - 00:57

Melkein aina ja ihan ensimmäiseksi kun Napsuun tulen äänestän vanhat kyssärit alta pois ja sitten vasta tutustun uusiin.