Oletko kuullut, että robottikarju vikittelee emakoita sikaloissa?

Robottikarjun lemmenaseet ovat tavanomaiset: miehekäs liikehdintä, röhkintä ja karjunhaju. Se röhkii nauhalta oikean sian karjahduksia ja suihkauttelee karjudeodoranttia takajalkojensa väliin asennetusta painepullosta. Robottikarjua voi ohjata kauko-ohjaimella tai laittaa sen partioimaan sikalan käytäviä edestakaisin moottorin voimalla. Samalla hoitaja voi itse tarkkailla emakoiden reaktioita ja saada selville mitkä niistä ovat valmiita keinosiemennettäviksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 10:47

Voi, voi, nyt menee kaikki hauskuus elämästä joiltakin.....

Kysyjän kommentti

Niin menee.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2011 - 00:00

en ole kuullut vikittelyääniä, eipä ole sikaloita lähettyvillä, eikä sitä kenen sikalaan tahansa saa mennäkkään pitää olla lupa ja suojavarusteet, ettei vie tauteja mennessään.
mutta lukenut olen jostain että nykypäivänä karjun rinnalle on tullut robottikarju, joka hoitaa hommat pelti kolisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 01:25

Onkos tuo sitä normaalia "hattujen jakoa" pubien edustalla aamuyöllä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 01:40

Scippy vie kohta karjuilta kaikki naiset.
Onhan se vähän surullistakin, kun me ihmisetkään emme välty kilpailemasta robottien kanssa. Myös meille tehdään jos jonkinnäköistä robottia vastaavaan käyttöön.
Kyllä luomu sentään on aina parempaa kuin keinotekoinen, vaikka teettää enemmän töitä.
Kuva Scippystä; www.maatilan.pirkka.fi/mp2_0.../karju.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 07:36

En ole kuullut mitään tuollaisesta robotista, kai se on sitten tarpeellinen laite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 10:26

Vaikkakin asun Backaksen vieressä, siis entinen sikala, niin en ole sikoja viime vuosikymmeninä täällä kuitenkaan nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:09

No jo on keksintö, enpä ole moisesta kuullutkaan.
Ja onkohan moisesta tehoa, naisia on niin erillaisia myös eläinkunnassa ei kaikki miehet hormoonia hyrräämään saa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.09.2011 - 11:33

Ei kannata ostaa sikaa säkissä. Kyllä luonto hommansa hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 07:31

Moraalin selittäminen biologisella reduktionismilla tai edes funktionalismilla on käänteisesti samaa kuin yrittäisi opettaa joulukinkuiksi kasvatettaville sianporsaille kristinuskoa - ellei sitten painoteta possuille yksinomaan Jeesuksen kärsimyksen ja kuoleman sovitusuhriluonnetta. - (Mutta eihän possu kärsi. Sitä päinvastoin lihotetaan koko ajan ja se kuolee alta sekunnissa/lat. huom. - - 'Turpa kiinni latoja!'/RR).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2011 - 09:38

No johan on varsinainen robotti keksitty. Osaa kaikki oikean karjun temput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.09.2011 - 22:12

Eipä ole meille asti lemmenkutsut kuuluneet. Kaikkea sitä keksitäänkin.