Napsut,tiesittekö tämän? www.yle.fi/uutiset/terveys_j...28750.html

Lisätty: 30.08.2011 - 23:57

linkki hävisi,sorry...löytyikin!

Avainsanat: kova vauhti hauskat elokuvat tumma suklaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 00:03

On varmasti terveellistä löhöä sohvalla suklaata mutustellen. ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 06:43

Tuli taas kumottua yksi väite, nimittäin, että kaikki terveellinen olisi pahaa ja ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 09:00

Elämässä täytyy olla myös huumoria, joten uskon väitteeseen, että nauru pidentää ikää.
Nauru pidentää ikää kliinisesti tutkittunakin. Se mm. laskee verenpainetta ja kolesterolia, nostaa kipukynnystä, auttaa ummetukseen ja lievittää kipuja. Ja käy kuntoilusta: 20 sekunnin nauru vastaa 3 minuutin hölkkää. Oiva kuntoilumuoto ei vaadi välineitä tai tiloja ja sitä voi harrastaa yksinkin – itselleen nauraminen on jopa suotavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 09:44

Tätä olen pyrkinyt noudattamaankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 10:59

Täähän idea on kuin mulle tehty, rakastan suklaata kuin myös hauskoja elokuvia...
Nappiin meni...
Mut kumminkin uskoakko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 11:10

Olen tuota noudattanut ja hyviv pyyhkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 12:05

onkahan tuo suklaankehoitussyönti vastaveto sille boikotille että moni kieltäytyy suklaasta, koska käytetään lapsityövoimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 19:14

Aukaisin hetki sitten Fazerin sinisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:11

Syön päivittäin tummaa suklaata palasen, koska se kuulemma alentaa verenpainetta.