Onko flunssaa liikenteessä? Meidän perheessä kaikki sairastaa.

Viime viikolla oli nuorempi pojistani flunssassa ja tällä viikolla olen minä ja vanhin poikani, joten flunssaa taitaa olla jo liikkeellä useassa perheessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2011 - 10:24

Sairastin 50-luvulla kovan ns. aasialaisen, sen jälkeen en ole sairastanut jostain syystä kertaakaan minkäänlaista flunssaa enkä infulenssaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 20:26

Ainakaan Vantaalla ei ole flunssa ollut vielä meidän perheessä. Toivottavasti paranette pian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:26

Täällä on moni ollut flunssassa, päiväkodista pienin pikkuihminen sen kotiinsa vei ja sairastutti koko tyttären perheen ja vanha äitini on flunssassa ja monella muulla on flunssaa ollut myös, meille ei ole vielä flunssaa tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:29

Ei taida olla vielä Kouvolan seudulla...Meitin perheessä ei ole flunssaa nähty eikä kuultu moniin vuosiin *koputtaa puuta* ja toivottavasti sama tilanne jatkuu....Pikaista paranemista sinne!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:31

Ei sitten minkäänlaista flunssan oiretta ole ollut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 20:51

En minä tiedä täällä ketään flunssaista. Koulu levittää kyllä lapsissa ja päiväkodit sekä työpaikat, näin tähän aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 30.08.2011 - 20:51

työkaveri on flunssassa, sanoi että ei nuhan takia jäädä kotiin :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:23

Ei ole flunssaa ollut meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 21:47

Meilläpäin alkaa jo jonkinverran olla flunssaa, perhekunnittain sairastuttu. Aika tuttu ilmiö, ensimmäinen nuhakuume-aalto leviää kohta koulujen alkamisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 22:11

Täällä Porin seudulla ainakin kolmella ystävällä mokoma on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 07:38

Sitä on paljon liikkeellä, ja tytöllä on tällä hetkellä. Minä olen terveenä. Koputan puuta ettei vain tartu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 08:16

Ei ole vielä kolketellut ovelle... hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 09:44

On kyllä, viikonlopun sairastin lievää flunssaa, ei ole vieläkään parantunut, nuhaa, väsymystä jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 10:33

En ole altis flunssan tartunnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2011 - 08:01

Liikkeelläkuulemma flunssaa on. Meidän perheessä ollaan ainakin toistaiseksi pysytty terveinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 10:19

Täällä etelä-pohjanmaalla joka paikassa on flunssaa. Voisin jopa sanoa,että suvusta ja kavereista melkein joka toinen on flunssassa.