Onpa hiljainen maanantai ilta napsussa, mistähän tämä johtuu? Ei ainakaan säästä,kun satelee.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:41

Minulla taisi olla maanantaina omena ja sienisavotta kaverini luona tuolloin, joten en joutanut napsuleimaan, napsut kyllä tuli otettua urakan päätteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 20:43

Kyllä rupee pimeet illat tuntumaan. Olisi ollut kirkasta ei olisi niin pimmeetä. Vähemmästäkin.Katseltu kisoja niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:14

Minulla jää ainakin nykyään päiviä väliin,että en käy napsussa..Varmaan taas talvea kohti tulee enemmän napsuteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 21:36

Tähän aikaan täällä on aina hiljaista, minäkin yleensä nukun jo tähän aikaan, mutta oli vieraita ja rytmi meni minulla sekaisin, en yleensä illalla juo kahvia ja nyt ei uni tule silmään kun kahvia join.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 07:31

Niin, hiljaista joskus on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:21

Olen sairaslomalla ja käyn täällä sillon kun jaksan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 10:35

Lounais-suomessa aurinko paistaa ja mieli halajaa sienimetsälle. Taitaa napsuttelut jäädä joksikin aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 14:14

Huomasin että eilen oli hieman hiljaista tänään vastailen tuutin täydeltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:32

Aina ei jaksa napsuilla ja onhan niitä tupahommia sadesäällekin.