En ole aikaisemmin nähnyt,että on useita auringonkukkia samassa juuressa.Onko napsulaiset havainneet?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...j%C3%A4rvi
Rankkasade kaatoi kukat,mutta sitkeästi ne alkoivat kukkia.

Avainsanat: auringonkukka.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 17:59

Samassa varressa parit kukat olen minäkin nähnyt,mutta samassa juuressa...?

Kysyjän kommentti

Tosiaan viisi eri vartta ja kukka päässä ja nyt yhteen kukkavarteen on tullut kaksi pientä kukkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 18:25

Oli uusi juttu minullekin!
Itse taas kuvasin tänään lakeistaan kiinni kasvaneet sienet.Toisella jalka sojotti taivasta kohden.Uusi näky minulle sekin :) Maailma on ihmeitä täynnä, kun silmät auki kulkee!
2 kuvaa sienestä Mäntyharjun matkakuvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 18:46

En ole nähnyt koskaan tuollaista tapahtuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 18:49

Mulla on täällä meillä terasilla noin 160cm korkea ja 8 kukkaa, yksi ja sama auringonkukka, jonka olen tukenut.Joten komeesti pystyssä teetassi kokoiset kukat.Aika komeet. Tullut penkiin noista talven linnunsiemestä, en ainakaan ole istuttanut.Kastellut silloin tällöin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 19:11

Meillä täällä on pellot täys auringonkukkia, kuka vaan saa mennä keräämään :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 22:11

Enpä ole moiseen törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 05:14

Joskus on ollut sellainen lajike jossa monta kukkaa samassa varressa, mutta olivat aika matalakasvuisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:37

Luonnon ihmeitä tuokin. Mukavaa että luonto ei ole aina samanlainen samassakaan paikassa vaan yllätää katselijansa jos ei nyt päivittäin niin ainakin viikottain, tai vähintäin kerran vuodessa. Eipähän tule sen ihmeitä katsellessa tylsä olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:20

Olen aikoinaan kun itse kasvatin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:53

No eipä ole tullut vastaan on vain 1 varsi jossa 1 kukka...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 16:38

Luonnon ihmeellisyyksiä toisinaan pulpahtaa näkösälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:50

En ole aikaisemmin nähnyt,kun yhden kukksen samassa varressa.,Hieno oli kuvasi kukista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 18:56

En ole nähnyt sellaista, vain yksi kukka yhdessä varressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:39

meillä tursuaa tossa pihalla useampi auringonkukka jossa samassa varressa pompsii useita kukkia. ukko laski että 7 oli yhdessä. mäkin vähän ihmettelin että mitäs tsernobyl - siemeniä sitä on syötettykään tipuille viime talvena.