Tuli vastaan netistä Väinön tapaus?

Olin silloin Down Under kun hänet on löydetty!
Tähän sopii; "Missä se Väenö on".
Hänellä varmaan on hyvä olla?
www.lansi-savo.fi/Uutiset/11...74646.html

Avainsanat: vietti talven lumihangessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 14:31

Mun kaverini Kangasniemen poliisilaitokselta oli Väinöä etsimässä koirien kanssa maastosta, mistä hänet sitten löydettiin.

Kysyjän kommentti

Olen ajanut Kutemajärven pikataipaleen Jykylässä joskus siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 08:15

Surullisia uutisia nämä katoamiset, niin asianomaisen itsensä kuin omaisten kannalta. Nyt asia on siis selvinnyt ja tiedetään, miksi Väinö ei tullut Jouluksi kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:32

Erittäin ikävä ja surullinen tapaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:32

En muista tuota Väinön tapausta ollenkaan. mutta hyvä kun löytyi ,ikävintä omaisille arvoitus.
Tiedän yhden Väinön joka juopottelun takia joutui hoitolaitokseen, ikää vasta 56v.Petti terveys ja yläpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 10:13

omaisille pahinta epätietoisuus . varsinkin vielä juuri joulun alla.
mutta hyvä näin, ettei ole kärsimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 11:32

Oli surullinen tapahtuma tuo, niitä toisinaan sattuu, kotonaankin kuolleena voivat useita kuukausia olla ja kukaan ei edes kaipaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 11:44

Uutisesta ei selviä, miksi Väinö löytyi metsästä. Syitä voi vain ajatella. Vanhojen ihmisten elämä pitäisi saada rakennettua turvalliseksi, joko omassa kodissaan niin kauan kuin siihen vielä pystyvät, tai sitten jonkinlaisissa yhteisasumismuodoissa, joissa olisi peräänkatsojia joka tilanteessa. Kenenkään ei kuuluisi eksyä tai jäädä ulos. Suomessa se on hengenvaarallista, niinkuin esimerkiksi Väinön tapauksessa osoitettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 13:05

Empä ole erikoisesti Väinön tapaukseen sattunut kiinnittämään huomiota. Nykyään kun katoaa ja etsitään niin monella suunnalla kadonneita. No Väinö on nyt kultakehdossa, nuku unta rauhaisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:37

Surullisia asioita nämä katoamiset... mutta hyvä että löytyy jotta saa asiaan varmuuden...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 18:30

Hyvin ikävää perheelle.Nyky Suomi on monessakin asiassa puutteellinen, mutta sitä protestoin suuresti, jos ihminen jää sairautensa kanssa ilman asianmukaista hoivaa ja turvaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 01:46

Siellä vietti myös fb-kaverini sisko viime talven paksun hangen alla.
Tuollaisesta ei pääse koskaan kokonaan yli. Minusta meidän sivullisten ei juuri kannattaisi näitä penkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 11:41

Parasta kaikille(omaisille),että hän lopulta löytyi,epätietoisuus kohtalosta kalvaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:01

Ikävä kyllä näitä tarinoita riittää.