nko kukaan napsulaisista käynyt kierrätäkännykkä sivulla?Minä kävin vähän arveluttaa lähettää kännykkä sinne jos tulee huijatuksi.

Lisätty: 27.08.2011 - 20:22

Ei saakaan rahoja takaisin ja kännykät menee sen sileän tien.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 23:25

Kannattaa aina Googlailla vähän ennen päätöksentekoa, maksavat huonosti.
keskustelu.suomi24.fi/node/9088775

sekä puhelimen tyhjentämisestä ennen kuin luovuttaa sitä mihinkään
www.digitoday.fi/bisnes/2010...0103573/66

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.08.2011 - 06:47

Minä kierrätin kännykkäni mammalle! Hänkin on nyt nykyaikainen!
Tosin käyttää "lankapuhelinta" edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:17

kunhan et omaa sim-korttiasi tunnuksilla laita mukaan.
rosvo Espanjan ja Portugalin välisellä botskimatkalla alkoi kierrättään Nokia E 60 puhelintani, huomasin vasta satamassa puhelimeni kadonneeksi, onneksi sain kuoletettua liittymäni päästyäni nettikahvilaan. ei ollut osannut soittaa niin "hienolla" puhelimella, ei tullut lisälaskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:24

En ole sivustolla käynyt, joten en tiedä siitä yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 13:14

Joutaishan noita joku kappale kierrätykseen tuolta piirongin laatikosta.
Mutta antaa niiden maatua omia aikojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 15:04

sivulla en ole käynyt enkä itse kännykkääni mihinkään lähetä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 05:39

Jos kännylle antaa jatkoajan, niin todellakin se kannattaa tyhjentää ja kaikki muistit poistaa!
En ole ko sivuilla vieraillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:56

En ole kierrättänyt, enkä uskalla kokeillakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 22:22

En ole edes tiennyt,että tällainen kierrätys sivusto on olemassa..Enkä kyllä meinaa edes kokeilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:14

Meillä kolisevat vanhat kännykät laatikonpohjalla. Onpahan varakännykkä, jos nykyinen luuri ottaa ja hajoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.09.2011 - 20:10

En ole käynyt, mutta eihän noista käytetyistä mitään saa eikä ne mene edes vaihdossa uuteen.