Kun avaatte tietsikan, mitä sieltä ensiksi katsotte? Sähköposti,facebook,amppariuutiset ja sitten napsu.

Avainsanat: tietokoneen suosikit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 20:17

Sähköinen posti on varmaankin ekana ja sen jälkeen tulee sitten lehdet ja muut uutiset !
No onhan se napsukin aika nopeesti auki ja katsottu uudet kyssärit!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 18:31

Sähköposti ja päivän uutiset, jos en ole jo sattunut kuulemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:34

Sähköpostin minä ensiksi katson ja sen jälkeen tulee muut, facebook, napsu ja pari muuta sivustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 19:24

Kalenteri, amppari + lehdet, s-posti, FB, napsu jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 19:55

sähköposti, uutiset, matkasivut ja napsu tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2011 - 20:34

sähköposti, jos viestejä tai matkakohteita vahdilta niin napsu, uutisia, huutonetti, facebook kerran pari viikossa ja muutapa ei sitten oikein ehdikkään pankin sivuja lukuunottamatta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 20:52

no tota noin nimittäin sähköpostin ja napsun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 22:01

Sähköpostia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 23:36

MIESTEN AAMUTOIMET

1. ENGLANTILAINEN JOHN
- hän herää vaimonsa vierestä, menee jääkaapille, ottaa sieltä munia ja pekonia, paistaa ne ja lähtee töihin.
2. RUOTSALAINEN ÅKE
- hän herää poikaystävänsä vierestä, menee jääkaapille, ottaa sieltä munia ja pekonia, paistaa ne ja lähtee töihin.
3. RANSKALAINEN JEAN-PIERRE
- hän herää rakastajattarensa vierestä, menee jääkaapille, ottaa sieltä munia, paistaa ne, syö ne patongin kera ja lähtee töihin.
4. VENÄLÄINEN IGOR
- hän herää vaimonsa, siskonsa, mumminsa, veljensä, serkkunsa, kaimansa, tätinsä ja setänsä vierestä, menee sinne missä jääkaapin pitäisi olla, raapii muniaan ja lähtee töihin.
5. KIINALAINEN CHI JONG
- hän herää syntyvyydensäännöstelijän vierestä, menee sinne missä jääkaapin pitäisi olla, raapii itseään sieltä, missä munien pitäisi olla, ja lähtee töihin.
6. SUOMALAINEN JORMA
- hän herää käyttämättömien muniensa vierestä, toteaa, että vaimo on vienyt jääkaapin ja pekonit, ja jättää menemättä töihin, koska on kannattavampaa nykyään pysyä kotona.
Oliskohan tuo viimeinen........???????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 06:51

Koneen lämmetessä katsoin "neljän kuninkaan kirjan" josta Tapsa lauloi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 08:23

Ekaksi tulee avattua sähköposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:52

Sähköposti aukeaa ensin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 17:38

Sähköposti ja iltapäivän lehdet.Siis silloin, kun koneelle ennätän....Naamakirjaan minua ei kukaan saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 21:08

Welhon kotisivu...OPOY,sanoisin kohtaan 3,RANSKALAINEN JEAN-PIERRE,hän herää rakastajattarensa vierestä,menee jääkaapille,ottaa sieltä munia,paistaa ne,syö ne patongin kera, menee kotiinsa vaihtamaan paidan ja jatkaa matkaa töihinsä! ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 02:48

TV-uutiset, sähköposti ja Iltasanomat ison cappucinomukillisen kera, ilman paistettuja munia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:55

Napsu,sähköposti, sää, iltasanomat,iltalehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 13:27

Sähköposti ja kalenterissa olevat merkinnät. Sitten napsuttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:52

Sähköposti on tärkein, sen jälkeen luen iltasanomat, ja facebookin. Jos aikaa jää siirryn napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:09

Ensin sähköposti. Kotona seuraavaksi Ilta-Sanomat ja Facebook,töissä työhän liittyvät ohjelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 00:07

Sähköpostia aina ensimmäinen..sitten vilkaisen ilta-sanoman...napsunkin aukaisen ja vilkaisen..
Facebookissa käyn tosi harvoin.