Kun käyt iltasella nukkumaan, otatko siihen jotain .

Minä otan lukemista useimmin. Hetken päästä sammuu eukko.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2011 - 12:10

Joskus pienen konjakkinaukun. Ei ongelmia nukkumisen kanssa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.Konjakki vanha lääke.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 08:55

Minulla on telkkari auki ja kesken ohjelman yleensä nukahdan, se on minun unilääkkeeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 10:05

:Lukemista: sitähän minä illalla ennen nukkumaanmenoa otan saadakseni nukuttua makoisasti kauniita unia nähden. Pillereitä, tai hömpsyä pitkäripaisesta haetusta pullosta en vielä ole (onnekseni) kertaakaan unilääkkeekseni tarvinnut enkä toivottavasti ikinä tule tarvitsemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 11:17

Toisinaan on särkyjä. Pitää ottaa särkylääke, jotta saa yön nukuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 12:42

no tota noin .välillä otan "näkäräiset" .ei joka päivä-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:04

Särkylääkkeen ja kirjan...siihen taipuu tämä mummo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:31

Jahas , kyllä se yömyssy on vielä jäänyt ottamatta ja vain on telkka ollut auki, kunnes alkaa luomet painamaan liikaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:18

Ratkon ristikoita sängyssä.Nukun sitten kun nukuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:43

Luen jotain ja uni tuleen nopsaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 17:59

Heittäydyn pitkäkseni sänkyyn ja mamma sanoo että kuorsaus alkaa heti. Tarvinnooko tuo muuta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:01

Yöpöydälläni on aina kirja, päiväsaikaan ei juuri ennätä lukea, joten päivän päätteeksi aina muutaman luvun luen meneillään olevaa kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:45

Ootta tuo hyväunisia tai nukkumaan hyviä. On minullakin lehtiä ja kirkoja joita kädet jonkun ajan
pitelee. Sitten pari oxinormia ja keskushermostolääke särkyihin.
Niiden avulla nukutaan miten sitten nukutaan joten kuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:35

Kyllä tuo Piki tulee kainaloon nukkumaan ihan itse ettei ottaa tarvitse mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:41

Nykyisin olen niin naatti nukkumaan mennessä, ettei poski pahemmin tyynyä ehdi koskettaa kun NukkuMattia ja NukkuMaijaa tämä leidi morjestaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:43

Ennen nukkumaan menoa tulee luettua. Suojelusenkelinalle varjelee untani pääpuolen seinältä. Jos joskus lähden yksin matkalle, pääsee nalle matkakaveriksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:46

En tarvitse särkylääkkeitä enkä unitabletteja.Juttelen hetkisen äidin kanssa päivän asioista ja tapahtumista ja sitten toivotellaan toisillemme hyvää yötä ja käymme nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:41

Kirja on paras unilääke.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 19:06

Joskus,kun on oikein kova työ- tai muu stressi, otan puolikkaan nukahtamistabletin, useimmiten "otan" muutaman sivun kirjaa, lähinnä viikonloppuisin lasin tai kaksi viiniä. parasta unilääkettä on kuitenkin "iltavoimistelu" mieheni kanssa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 11:54

Yleensä luen, peöaan kännykällä ja joskus unipilleri, jos pitää herätä aikasin ja uni ei tule.