Oletko luonut jonkinlaisen mielikuvan Napsulaisista,kun on nimimerkki??Kun kysyy ja vastaa..

Itse en ainakaan saa minkäänlaista mielikuvaa,kun kysytään anonyymeinä..

Avainsanat: mielikuva napsulaisista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.08.2011 - 16:37

Meidän pitää järjestää napsulaisten illanvietto :)

Kysyjän kommentti

Kiitos..Olisi varmaan ihan mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 22:21

Opettavaisilta nimimerkeiltä olen saanut kärkevää palautetta. Mielikuvaa en ole viitsinyt luoda. Mielestäni ajan voi käyttää muuhunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 22:24

Kyllä jonkinlaisen kuvan olen muodostanut itselleni. Kaikki on ystäviäni ei se napsu miksikään siitä muutu. En tiedä pitääkö paikkaansa muuten todellisuudessa.Teoria aina erinlaista ,kun käytäntö.
Olisihan tuo kivaa silmätysten nähdä. Mielenkiintoista varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 22:26

Tässä vaikka esimerkki: www.youtube.com/watch?v=-V4llOjug_Q

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 22:27

Toki joistakin on vastausten ja varsinkin viestien perusteella luonut teityn mielikuvan. Jos ko. henkilön tapaisi oikeasti, saattaisi mielikuva olla ihan väärä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2011 - 00:02

näin alkuun on vaikeaa muodostaa kunnollista mielikuvaa, mutta väkisellähän sitä jotain ajattelee, mukavan tuntuista porukkaa täällä tuntuu olevan ja kantaa otetaan laidasta laitaan asiaan kuin asiaan ja se on hyvä merkki ettei nirsoilla sen suhteen että mihin viitsii vastata ja mihin ei ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 06:50

En ole tuota niin suuremmin miettinyt.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 09:00

En tuollaisia asioita viitsi pohtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 09:33

Jonkinlaisen kuvan kysyjän iästä voi päätellä siitä, mitä hän kysyy. Muuten henkilöstä on vaikeampi luoda tarkempaa mielikuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 12:28

Kyllähän sitä jonkinlaisen kuvan tulee luotua. Tiedä sitten onko yhtään todenmukainen. Yhtään ei ole ainakaan pahaa sanottavaa kenestäkään. Täällä on mukavaa porukkaa. Olisipa tosissaan kiva tavata livenä napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 13:11

Väkisinkin jonkinlainen mielikuva syntyy...erittäin epätarkka tosin. Napsulaiset ovat kivoja kaikki. En tiedä särkyisikö mielikuva jos livenä tapaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 15:55

Olen ajatellut muutaman kohdalla kaikenlaista, mutta hauskoja kirjoituksia ja suurin osa asiallisia.Täällä ei taida olla yhtään " törkyturpaa".Kiva porukka.Kirjoitus hallussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 18:55

Juu olen monenlaista töppösen kuluttajaa luonut mielikuvituksissani.
Mutta en enempää paljasta, jokainen luokooon oman hahmonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:29

Eipä ole tullut tuota ajateltua, mutta vastauksista ja kysymyksistä saa jonkun näköisen kuvan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:46

Olisihan se outoa nokatusten nähdä...Toisaalta tuntuu,että illuusio jostakin ihmisestä voisi kovinkin särkyä, kun oikeasti tapaisi...Minusta näin on hyvä.Jatketaan jooko samaan malliin? Toisaalta nuo Anonyymit...Ei tule otettua niin vakavasti, kun omalla nimimerkillä eivät asioista keskustele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 08:39

Olen kyllä luonut napsulaisista oman mielikuvan kysymysten ja vastausten pohjalta.Mukavia napsulaisia kaikki. Olisi kiva nähdä livenä napsulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 09:53

Parasta on keskittyä vain asioihin... ei kysyminen ja vastaaminen ole se pääasia vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 12:04

Mitä niitä miettimään. Napsutellaan vain hulvattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 19:35

Kyllä sitä väkisinkin jonkinlainen mielikuva syntyy, mutta anonyymeistä en osaa mitään sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2011 - 20:43

kyllä se nimimerkki joskus saa jotain liikkeelle. enemmän kyllä ne kysymykset. ovatko aivan väkisin väännettyjä / höpsöjä / huumoripitoisia / juoruilevia / iloisia / faktatietoisia jne jne

älkääkä kysykö miksi mulla tuli tollaset vaihtoehdot mieleen......... *ei pysty tietämään*