Luvassa lämmin ja kesäinen viikonloppu. Miten te napsukat aiotte sitä viettää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2011 - 08:18

Ihanan lämmin oli viikonloppu ja vietin sitä ulkoilmakirpparilla, lenkkeillen hoitokoiran kanssa, grillailleen ja perheen kanssa terassilla herkutelleen. Uimassakin kävin ja nautin ihanan kuumasta auringonpaisteesta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 16:18

Ajattelin, jos vaikka kokeilisin viettää kesälomaa edes pari päivää. Ihan harmittaa, kun on ollut koko kesän niin kiireistä, ettei ole kerennyt aurinkotuoliin kertaakaan istahataa. Nyt ajattelin kokeilla, tulisiko siitä vieläkään mitään. Epäilen vahvasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 16:35

Tuli jo käytyä uimassa ja auringon otossa ,sillä jatketaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 17:35

Ajattelin käydä lenkillä pari kertaa päivässä ja itsua parveekkeella nauttia elokuun viimeisestä viikonlopusta ja lämmöstä.Ajattelin leipoa myös korvapuustia ja laitella kaalipataa ruoaksi.Siinähän sitä hiljaiseloa meikäläisellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 17:45

Meillä on entisten ja nykyisten työkaverien perinteinen elokuun viimeisenä lauantaina toteutettava luontoretki, joka tällä erää suuntautuu naapurikuntaan Hytermän saareen. Vapaamuotoisessa ohjelmassa on kohteeseen tutustuminen, pientä kisailua ja ruokailua, sekä kiertopalkinnon luovutus. Kiertopalkinnon saajan valitsee pytyn edellinen haltija täysin epäloogisin perustein, kiertopalkinnon saajalle jää velvoitteeksi miettiä seuraavan kesän kohde, josta sitten yhteistuumin seuraavana vuonna järjestellään. Tälle viikonlopulle tilattiin hyvä sää ja näyttää toteutuvankin tuo toive. Sunnuntai meneekin sitten kisaamisesta toipuessa.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 19:07

Minä aion ulkona nautiskella keinussa kirjaa lukien ja ulkona ruuankin valmistan, on viimeisiä lämpimiä päiviä varmaankin nämä päivät tänä vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 04:38

Mökillä mötköttäen ja hieman kotkottaen.

Kukko ilman kanaa on kuin kukkaro ilman rahaa.

Rakkaus voittaa tämän kisan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:10

Olen sairiksella, olkapään kovan kivun takia olen aika "avuton". Tänään käytin koirani trimmaajalla ja onneksi mukavat ystävät auttoivat kuskin hommissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 14:13

Perjantaina oltiin laivoja katsomassa ja mentiin vielä takaisin sinne kun kello 23 oli siellä vielä komea ilotulitus...
Lauantai meni 60 vuotis juhlien kanssa Merimaskussa...
Tänään lepoa... piti tosin laivojen lähtöä katsomaan mutta se nyt jäi pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:43

Siinähän tuo viikonloppu mennä vierähti. Lämpöä riitti täällä ihan helteeksi, ihanaa vaihteeksi.