Mikä mukavinta elämässä.

Minusta tämä vapaus ja iloisuus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 13:39

Kyllähän se on se, että saa ja pyrkii elämään elämäänsä JUURI niin kuin itse haluaa.Yrittäen tehdä siitä mahdollisimman miellyttäävää.Ja vielä jakaa sen sellaisten ihmisten kanssa, joista oikeasti pitää.Myös mukava työ on plussaa.Ja mielenkiintoinen vapaa aika... :)
Kerran täällä vain ollaan. "Sitten kun" elämä ei kiinnosta.Haluan elää tässä ja nyt!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.08.2011 - 14:16

Samoilla linjoilla edellisen kanssa ja vielä kun lisätään tuohon terveys, edes jonkinlainen niin elämän-mukavuuspaketti on kasassa. Juuri nyt loikin ilosta, kun alkoi kahden viikon loma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:30

Minä nykyään tykkään kodin mukavuuksista ja vaikka sairastan vakavia sairauksia niin omalla ehdollani elämäni päivittäin teen, olen kylläkin perheeni mielestä jotenkin hankala, en passaa eestä ja takkaa ketään, elän omilla ehdoillani mukavaa elämää, lähes koko ikäni ole toisten vuoksi elänyt ja nyt omaa mukavaa elämääni elän, en huolta ja murhetta kenestäkään enää kanna, kantakoon itse taakkansa jokainen ja hevonen saa surra asioita kun sillä on isompi pääkin, ja kärsiköön siat kun kärsä niillä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:33

Tämä hetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 14:53

Perhe, lapset ja lapsen lapset... siinähän tuo elämän jatkumo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 15:11

Lapsenlapset, jonkinmoinen terveys, vauhdikas elämänrytmi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 15:22

nyt just ihaninta ,kun saan mummin muruset mummilaan ja rakkaan siskoni miehensä kanssa huomenissa iltaa viettämään ... mutta se hieman tressaa ,kun itse en ole ihan vireessä... tai kondiksessa taaskaan.. mut onneksi muut ovat terveitä .. jotta saavatkin sit pasatta minnuu .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 15:54

Saa elää yksin ja itselleen, johan tuota liki 50 vuotta tuli toisia palveltuakin.
En kaipaa seuraa enkä muitakaan äkseeraajia.
Isoisänikin aikoinaan heittivät kunnalliskodista pihalle. Halusi kuolla omassa sängyssään itse rakentmansa mökin tuvassa ja teki sen 90 ajastaikaa nähneenä. Kunnioitan ukkoa enemmän kuin sosiaalitanttoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 16:21

Juuri nyt on se paras hetki. Lisäksi saan vielä suunnitella tulevia päiviä, viikkoja ja toivottavasti vielä vuosiakin, vaikka niin pitkälle en edes ajattele. Mutta jotenkin on koko ajan sellainen kuolemattomuus-olotila, mikään ei vaivaa ja kaikki on hyvin. Voiko sen parempaa elämää ollakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 23:41

Kaikkein mukavinta elämässä..että saisi elää terveenä hyvin pitkään..Meidän perheessä tämä asia ei nyt kukoista..ikävä kyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 27.08.2011 - 00:42

mukavinta on seurata tämän meidän nuorimmaisen kasvua ja kehitystä, on niin erilaista kuin silloin parikymmentävuotta sitten noiden vanhempien tenavien kanssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 04:34

Oloneuvoksena olo ja lastenlapset!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 16:08

Lapset ja hyvät ystävät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.08.2011 - 20:59

Elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 06:42

Lapset ja elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2011 - 10:01

Itse elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2011 - 08:17

Tämä nykyinen elämä iloineen, suruineen, kaikkineen.