Kuinka moni teistä napsulaisista aloittaa kuntoilun näin syksyn tullen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.08.2011 - 12:00

Liikun aina senverran, mitä paikat antavat myöden. Joskus kipujen kourissa kaipaa liikuntaa, mutta ei pysty.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2011 - 11:03

Terveellinen peruskuntoilu jatkuu.Kolme kertaa viikossa liikuntaa noin tunnin verran kerrallaan.Se pitää olon hyvänä ja painoakin saa laskemaan , jos ruokavaliotaan hieman tarkkailee.
Uintia, pyöräilyä ja reipasta kävelyä.Siinä minun reseptini : )

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.08.2011 - 11:33

samaa rataa jatkuu kun muinakin vuodenaikoina ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 11:34

Kesällä olen kuntoillut pihallani ja jatkan sitä pakkasiin asti, on monipuolista liikuntaa ollut kasvieni hoito ja kivieni roudailu, keväällä taas aloitan saman homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 11:39

just taas ilmoittauduin vesijumppaan ... ja sammalla aloitan kuntosalilla liikunnan .. myöskin pyöräily jatkuu ja muu hyötyliikunta ...niin juu ..olen myöskin suunnitellut aloittavani vesijuoksun ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 12:21

syksy ei tee muutosta liikuntaharrastuksiin,mutta kieliopinnot alkavat/jatkuvat syksyn tullen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 12:40

Sama tahti on askelten kuin ennnekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 13:15

kuntoilua kaiken vuotta, en ole tuurikuntoilija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 13:28

kesällä elo vähän rauhalisempaa, syksystä taas lenkkeilyä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 13:46

Kesän olen fillaroinut ja koiran kanssa lenkkeillyt. Tällä viikolla aloitan kuntosalilla käynnin ja syyskuun alussa alkaa zumba :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 15:10

Ei syksy sen kummempaa liikunta-aikaa ole kuin muutkaan vuodenajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:35

Eipä moiseen tartte syksyä, sillä se on ympärivuotista hommaa ja olen tehny sitä jo pitkään, eli kuntoilua ja lenkkeilyä!
On sellaiset kymmenet menossa, että muuten ei homma luista , jos ei kuntoile ja periksi ei pidä antaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 19:41

En harrasta liikuntaa kausiluontoisesti vaan läpi vuoden säännöllisesti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 21:47

Kesällä kuntoilu oli pihamaan hoitoa ja pyöräilyä.
Nyt yritän alkaa taas kuntosalilla käymisen ja uimisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 07:52

Tarkoitus on aloittaa jälleen uimahallissa käynnit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 12:39

Kävelyä pelkästään tulee nykyään harrastettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 14:18

Kuntoiltua tulee ympäri vuoden. Naisen täytyy olla kunnossa yöt ja päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.08.2011 - 21:32

Isossa puutarhassa on riittävästi kuntoilua, yleensä aloitankin kaiken saatuani kondikseen huilailun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 21:07

Kuntoilen ympäri vuoden, vältän taukoa.