Olenko "outo lintu", kun en pidä jalkapallosta?Mitä mieltä olette nahkakuulan perässä juoksevista aikuisista miehistä/naisista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 11:16

Et ole outo lintu. Jokaisella kai on se jokin juttu, joka saa innostumaan. Eikä sen kai tarvitse olla sama kaikilla. Nämä paikalliset potkupalloilijat eivät oikein jaksa kiinnostaa. Mutta kun pelataan Euroopan tai maailman mestaruudesta, niin se saa mut syttymään. Nuorilla miehillä (naisista en tiedä) pitää olla joku väylä purkaa itseään. Jos se ei ole nuo potkupallopelit ym. niin se voi olla jotain pahempaa. Tyhmältä se voi näyttää jonkun mielestä ja tyhmää on minusta se, että siitä maksetaan heille palkkaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 11:08

Antaa naisten ja miesten juosta vain pallon perässä, eiväthän ole pahanteossa silloin ja
pysyvät olutjonoista poies.
En minäkään katso koskaan yhtään peliä, mutta onhan se liikuntaa ja hyvää sellaista kunnon kohotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:29

No sitten meitä outoja on varmaan useitakin, mutta mitäs outoa siinä oikeastaan on? En katsele jalkapalloa, mutta eivät miehetkään varmasti ole juuri kiinnostuneita esim pitsinnypläyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:32

Olen outolintu, ei vähempää vois kiinnostaa moinen hömppä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:33

En välitä minäkään jalkapallosta, en jääkiekostakaan, on enempi miesten juttuja nuo.
Se askarruttaa kuinka noita samoja palloilukisoja jaksetaan pyörittää vuodet ympäriinsä ja ollaan niin mahdottoman tosissaan.
No... kulttuuri-ihmisiltä ei voi edellyttää urheilun ymmärtämistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:50

Tuskin olet outo lintu,kaikesta ei tarvitse tykätät tai rakastaa.Itse tykkään korkea tason futiksesta,MM-kisoja seuraan mielenkiinnolla pallon kuvioita ja taitureita sen kuljettamisessa,se on kuin balettia ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 12:02

Tuskinpa olet outo lintu, yksi tykkää äidistä toinen tyttärestä, onneksi kaikkien ei tarvitse olla kiinnostunut samoista asioista. Itse katselen kyllä etenkin jalkapallon-MM kisoja, tuolla tasolla peli on yleensä huippuhienoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 12:13

Et suinkaan, minäkään en pidä futiksesta. Jääkiekostakin katson vain MM-kisojen ottelut......ehkä jonkun Suomen harjoitusottelun ennen niitä.

Muuten "oudoista linnuista ", puheen ollen:

Näin lintubongareiden sesonkiaikana sekä syksyn kohdalle kolahtaessa tulevat oudot kesän aikana bongatut linnut mieleen:

• Ellun kana (Callina bohemiae).
On huoleton eläjä, joka kuuluu kantturakoipisten heimoon. Ei muni eikä kotkota. Suo lämpöä harakoillekin. Tavataan yleisesti miltei kaikkialla maailmassa.

• Tipu (Curvi bikini).
Lajin tunnistaa sirosta ja viehkeästä olemuksesta sekä muodokkaista rinta- ja pyrstölihaksista. Tipun liikehdintä karistaa hiekat uupuneimmankin kukon silmistä.

• Äimänkäki (Cuculus cummastus).
Laji, jolla on suuret silmät sekä suu, joka saattaa olla avoinna vielä pitkään ääntelyn jälkeen. Ääntelee hämmästyneesti vain yhden tavun "häh?" ilman toistoja (Turussa on tavattu äimänkäkiä, joiden vastausääntely on selkeä "kui").

• Viskisieppo (Ballandines preferae).
Kuuluu humalahakuisten heimoon. Syntynyt evoluution tuloksena kännikalasta. Saapunut Suomeen Pohjanmaan kautta. Ääntelee toistuvasti "hik". On pontikan serkku.

• WC-ankka (Toiletus putsaeus).
Ääntely matala ja pehmeä "prrruuuthsjuumph".

• Siipiveikko (Auervarae huijaeus).
On käkien etäinen sukulainen, selkärangattomien alalajeista alhaisin. Vaeltelee toisinaan viskisieppoparvissa. Hämää lipevällä ääntelyllään erityisesti sellaisen naaraan, jolla on iso pesämuna.

• Selvä pyy (Bona fide).
Kykenee näkemään metsän puilta. Se omaksuu vaivatta suuriakin tietomääriä ja sillä on ilmiömäinen muisti.

• Nostokurki (Vecotin rascas).
Se on lentokyvytön, onttoraajainen, hidasliikkeinen ja voimakas vaeltaja. Tarvitsee liikkumiseensa ulkopuolista ohjausta.

• Uutisankka (Paparazzi nova anatidae).
Laji kuuluu perättömien heimoon. Ääntely ja vaeltelu ennalta arvaamatonta. Omaa haukan katseen, pöllön kuulon ja kanan muistin.

Antoisia bongaushetkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:03

Minulla on noita pikkuihmisiä tyttöjä jotka pelaavat junnujalkista, olen ollut joskus talkootyönä myymässä grillimakkaroita ja en ymmärrä peleistä mitään, pallon sentään näen, mutta jääkiekkoa en ymmärrä senkään vertaa kun en sitä mustaa lätkää näe, yleensä havahdun kun jotain pelaajaa vedetään turpaan ja väkivalta voiton saa, vaihdan kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:29

no ei kaikkien tarvii tykätä jalkapallosta ,mut on mun lempiharrastuksiani penkkiurheilijana.
peli jota pelataan kaikkialla jo pikkusena.kiva tsiikata ku on tasanen peli.vastustajat saman tasoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 14:30

Olet, sillä jokaiselle täytyy antaa omapallo niin ei tarvitse juosta yhden perässä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:05

Et sen paremmin outolintu kuin minäkään..
Itse en ymmärrä siitä kuin sika pohjantähdestäkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 16:29

Kyllä minä sujuvasti katselen ja seurailen Mestariem liigaa.

Kävinpä kerran Liverpoolissakin paikan päällä katsomassa ottelua. Anfieldin stadionilla 44 000 katsojaa (täysi tupa).

Liverpool (Sami Hyypiä) ja Tottenham (Teemu Tainio).

Samalla Beatles museo ja muut tärkeät paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 18:14

Pojat on poikia ja tykkää leikkiä. Ei puhuttele nahkakuula minuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 22:01

Ikäisekseni olen outolintu, sillä tykkään fudiksesta ja lätkästä. Lapsuudessani pelasin fudista muutaman vuoden päivittäin. Silloin sitä ei kaikki ymmärtäneet, se kun oli ns. miesten juttu.

Suomalainen potkupalloilu ei ole kyllä koskaan jaksanut innostaa, mutta kun päästään katsomaan huippujalkapalloa, se on jo sitten toinen juttu. PateT tuossa jo sanoikin, että taiturimainen pallonkäsittely on kuin balettia - näin totesin, kun ensimmäisen kerran näin Christiano Ronaldon pelaavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 22.08.2011 - 22:30

pallopelit ovat mukava liikuntaharrastus, tulee juostua ihan huomaamatta metritolkulla pelin aikana ;) tuo hampaat irvessä potkiminen ja toisten vahingoittaminen on sitten ihan eri juttu, ne pitäisi kieltää kokonaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.08.2011 - 10:53

Jos olet mielestäsi outo lintu, niin ota minut kaveriksesi, ollaan yhdessä tosi outoja.
Jokainen taaplaa tyylillään - minä en vain harrastaisi moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:17

Et sinä outo lintu ole, kaikesta ei voi pitää eikä pidäkään. Toinen tykkää toisesta.