onko metallicalla rasistinen laulu

Only the strong survive
No one to save the weaker race
We are ready to kill all comers
Like a loaded gun right at your face

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 09:24

Eikö se aina metallica musiikki ole kovaa kamaa .Sanoista en ymmärrä tuon taivaallista.Näin ymmärtänyt.Raskasta musaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.08.2011 - 09:01

" No remorse" kappaleesta näkyy olevan pätkä:
www.songmeanings.net/songs/view/10211/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:51

Lapseni olivat Metallica faneja, en ole kuunnellut koskaan sanoja, olisin kyllä kieltänyt kun tekstiä näen nyt. Lapseni ovat rasisteja, ei ole mielipiteensä kotona opittua, päinvastoin kaikki ihmiset ja tavat pitää hyväksyä ja itse elämme omaa elämäämme ei vahvan ihmisen tarvitse ketään uhata. Ahkeria ja työteliäitä lapseni ovat ja ajattelevat omilla aivoillaan 36 v ja 31 v, mutta olen huomannut pikkuihmisten puhuvan nekruista, eivät edes tiedä mitä historia on tehnyt mustille ihmisille, elämä kyllä tulee opettamaan, eniten ärsyttää laulut ja sanat jotka aiheuttavat rikollisuutta ja toisten ihmisten väheksyntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:53

En kuuntele tuollaista musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:05

eipä osu minunkaan korvaan tuo musa, joten jää rasistit kuulematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:35

Kuuntelen yleensäkin aina sanoja ensin jokaisesta kappaleesta.Ja jos en saa selvää, en edes kuuntele...
Metallican kappaleista saa sanoista selvän.Kuitenkin kuuntelisin mieluusti musiikkiaan ILMAN niitä sanoja, sillä useinkaan en niistä ole pitänyt.Ja tuo rasistisuus (tai ainakin piilo sellainen) tunkee niin monesta kappaleesta läpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 11:56

Enpä ole Metallicaa kuunnellut, mutta kyllähän ainakin noissa sanoissa aika selkeästi paistaa läpi rasistiset ajaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 15:14

Enpä tiedä mutta kun en tuota heviäkään kunntele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 22:26

Jospa sanojen takana onkin anti-rasistisuus - en tiedä, joka tapauksessa ihan kuunneltavaa heviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 20:11

Tunnen Metallican huonosti, musiikkiin en ole perehtynyt.