Miten vietät tätä aurinkoista sunnuntaita?

Minä kävin puolukaita katselelemassa vaan olivatkin vielä hieman raakoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 15:45

Aamupäivä siivousta ja raivausta omakotitalotyömaalla, loppupäivä kotona puuhastelua, unohtamatta tietenkään päiväunia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 12:53

Kävin kalastamassa ahvenia.Illemmalla savustan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:53

kenelle paistaa, Sirkalle ei. Pilvessä on ei sada, mutta lämpöä on 20 astetta.
Olen pessyt hellan kaikkinensa ja nyt vietän ansaittua vapaa-aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:05

Lähden Seurasaareen oman koirani ja ystävieni koirien kanssa lenkille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:26

auringosta ei tietoakaan. aivan täysharmaa taivas. lämpötila sentään +16C eikä vettä vihmo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:30

Pullat uunissa ja kahvi valmiina, kylässä vieraita ja ruuanlaittoa ja rauhallista lepoa sitten illalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:54

Koiran kanssa puuhastelua.Opeteltu vilkaan tien reunassa kiskomatta kävelemistä ; hyvin sujuu jo : ) Tutustuttu myös naapuruston koiraeläimiin.Onneksi on kaunis ilma!

Myöhemmin miehen kanssa loihditaan jotain hyvää syötävää.Ehkä grilliruokaa, koska ilmat suosii....Vielä on kesää jäljellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 14:30

Olimme mieheni kanssa Turun messuilla käymässä, ja nyt vähän netissä olen ja puutarhaan vähän jotakin nyppimään olen menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 14:46

nyt syödään kaalipataa ja sit Honkkariin .. hypisteleen tavaroita .. jos vaikka löytyis jotain tarpeelistakin .. nyt just ei ole mitään puutetta , mut isännän seuraksi vain aatelin tästä lähteä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 15:22

Pururadalla kävin lenkillä ja vielä iltapäivällä metsäretkellä hakemassa pienen määrän kanttarelleja, niistä sitten illalla jotain ruuantynkää tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 17:03

Kävin tutustumassa Kuntowerdeen ,oli ilmainen tutustumisviikonloppu siellä ja innostuin kuntosalista.Päätin aloitta syyskyyn keskipaikkeilla tai lokakuussa salilla käynnin.Netissä olen ollut ,ja aamulla siivonnut ja imoroinut huushollin ja illalla teen vielä 4 kilometrin lenkin.Siinähän sitä sunnuntaita vietellään ja nyt napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2011 - 19:21

Aamupäivän siivosin sisällä ja iltapäivän ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 21.08.2011 - 21:16

käytiin pikkuneidin kanssa kirpputoripöytä siivoamassa ja taas löydettiin uutta enemmän kuin saatin vanhaa myytyä ;) , käytiin mummon luona kylässä, grillattiin ja hypeltiin trampoliinilla, nyt neiti sitten taintui ja minä tässä vähän napsuttelen ennen nukkumaan menoa, aamuvuoro painaa päälle ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 21:32

Oltiin Tammisaaressa. Uin siellä ja sitten 15 maissa lähdimme kotiin päin.Oli ihan vaihtelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 00:27

Vietin löysäillen ja kiertelemällä ystävien kanssa Ravintolapäivän paikoissa,lopulta kotipihalla pihakahvit.Sielläkin pop up-ravintolapaikka ja pitkät jonot iltapäivään saakka.Illalla yinyang-joogasessiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 07:28

Töissä olin ja nyt sitten pari päivää vapaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 10:43

Auringon paisteessa meren rannalla kaloja narraamassa.
Savustettu ahven maistui makoisalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 20:18

Sunnuntai mennä vilahti kotitöiden merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 01:38

Vietin päivän kotona..miestäni avustaen,kun on hankalaa kotona oleminen..mutta mukavampaa kotona,kun sairaalassa oleminen.