Jos olet iltavirkku,mikä saa sinut piristymää tähän iltavirkun tilanteeseen??

Itse ainakin huomaan nykyään,kun saan mieheni peitettyä levolliseen uneen..niin minusta tulee iltavirkku..
Aamu torkkuja nyt olemmme,että päivä lähtee käyntiin..
Otin vapaata muiden avustus-hommista toistaiseksi..

Avainsanat: iltavirkku.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.08.2011 - 20:10

Tuo on Liisukka totta, minäkin vedän henkeä aina kun saan lapset nukkumaan.

Kysyjän kommentti

Siten voi nauttia hiljaisuudesta..Kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 01:23

Iltavuorosta tullessa kotiin ei osaa pysähtyä.Sitä käy ikäänkuin kierroksilla ja tuntuu että kovasti on kotonakin sitä tekemistä, vaikka pitäisi nukkumaan käydä.

Joskus joku hyvä kirja innostaa valvomaan ja lukemaan eteenpäin...Tai joku hyvä leffa, joka kestää ja kestää ja pitää jännityksessään...On katsottava loppuun ja sitten ei vain malta mennä nukkumaan...

Mutta NYT, hyvää yötä kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 01:45

Tulin illan suussa niin innostavasta Hgin Juhlaviikkojen konsertista,että pakosti virkistyi.Normaalitilassa virkistyy liikaa ilman stimulantteja,vaikka järki vinkkaa kohti petiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 07:52

Olen aamuvirkku.. mutta jos illanvirkuksi menee,
niin yleensä se on jokin päivän tapahtuma joka pyörii mielessä tai
illalla mukavaa ohjelmaa , vaikka teatteri, ystävät jne..
josta "jää päälle" tunnelataus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:01

Minä olen aamuvirkku, illalla valvon harvoin yli klo 22.00, mutta jos on paljon ollut mielenkiintoista päivän mittaan niin käyn ylikierroksilla illalla ja nukkuminen silloin siirtyy myöhemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:32

Taidan olla nykyään enempi aamuvirkku, mutta eilen illalla laitoin ulos pienen rakovalkean. Oli tunnelmallinen yön pimeydessä. Siihen vielä hieman viiniä ja makkaraa seuraksi. Ai niin ja vaimo myös...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:54

Sisäinen kello vaan laittaa piristymään iltaa kohti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:05

Olen enemmän illanvirkku, tosin aamullakaan en pitkään torku, mutta illalla tulee puuhasteltua kaikennäköistä aina puolille öin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:42

On vaan sellainen olo, ei tarvi mitään erikoisempaa syytä...
Ja nautin hiljaisuudesta kumminkin, joskus istun myöhään parvekkeella kuunnellen hiljaisuutta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:53

En tiedä, olenko mikään "virkku". Aamulla, kuten tänäänkin, herään virkeänä 7-8 aikoihin, ja illalla nukahdan klo 10 tai klo 11, tai myöhemmin, kuten eilen. Tuon välin olen yleensä hereillä, puuhailen kaikenlaista, enkä nuku päiväunia. Olen siis koko päivän "virkku", vai kuinka? Joskus saatan olla myös "yökyöpeli", eli jos on tarpeeksi mielenkiintoista tekemistä tai hauskaa seuraa, niin saatan valvoa jopa pikkutunneille asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:34

Olen iltavirkku varsinkin syksyisin siten, että kudon villasukkia klo 21 alkaen n. 00:00 asti. Aamulla sitten väsyttää aivan sairaasti, mutta herättävä on klo 5:30, joten vähiin on jäänyt yöunet. Viikonloppuisin yritän nukkua enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:12

Olen ainakin aamuvirkku, mutta nyt on mennyt illat niin päin, että menen vuoteeseen aika väsyneenä jo aika aikaisin, luen ehkä, mutta ajtuksillekin annan tilaa.
Luulen, että nämä kovat kipuni pakkautuvat illansuuhun ja siitä väsymys valtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 17:22

Olen aamuvirkku,iltaisin väsyttää jo ykseksän jälkeen ja silmät eivät tahdo pysyä auki,on pakko mennä nukkumaan aikaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 18:52

Riipuu päivänokosten pituudesta. Olen illan kukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.08.2011 - 19:13

En tarvi siihen virkistystä sillä se on luonnostaan tällaisella iltavirkulla.
Hyvä että jätit toisen homman, ja kotonahan se tärkein avuntarvitsija on tällä hetkellä.