Oletteko tänä kesänä käyneet elonkorjuu tansseissa? Me menemme nyt suulitansseihin.

Avainsanat: suulitanssit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.08.2011 - 17:54

On käyty. Toinen nimeni on "valssi".

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 20:04

En ole koko kesänä käynyt tansseissa, vaikka periaatteeni on, että vähintään kerran kesässä pitää käydä kukkamekkoa tanssilavalla tuulettamassa. Niinpä siis elonkorjuutanssitkin jäävät käymättä, enkä edes teidä onko täällä päin sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:13

En vuosikausiin ole noissa käynyt..
Muistona on nuo suuli tanssit teini iässä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:44

Elonkorjuutanssit on tältä kesältä tanssimatta, saas nähdä ennätetäänkö tänä kesänä lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 21:04

Ei edes normitansseissa. Juuri tänään ajattelin ettei kertaakaan ole päässyt pyörähtelemään parketille. Harmi, sitä se toisen vanhuus teettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:17

Tanssit on jäänyt unholaan tältä kesältä kokonaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:55

Luhurikassa tuli käytyä pistämässä jalalla koreasti Korisevan tahdittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:25

Elokuussa en ole tanssinut, heinäkuussa tanssin latotansseissa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:24

Tanssisin sun kanssas taivaisiin, kun tulisi tanssittaja vain.
Siis se paras puuttuu. Yksin ei viitsi mennä, noloa jos saisi
seinäruusuna olla koko illan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 20:00

Kaksi kertaa tänä kesänä, jos lapsenlikkoja löytyy, niin aina valmiina lähtöön.