Koska tmä napsu palsta on perustettu ja kuka on ensimmäinen liittyjä tähän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 22:00

Napsu on helmikuussa 2008 avattu suomalainen portaalityyppinen verkkopalvelu.
Napsua ylläpitää samalla nimellä toimiva pienyritys.
Äiti varmaan asustaa tuossa yrityksessä mutta isästä ei ole parempaa tietoo
Ensimmänen kysymys lähetetty 16.01.2008.

Viimeisin tieto Alkupvm Tietolähde Toiminimi Napsu

Patentti- ja rekisterihallitus
Yritysmuoto Yksityinen elinkeinonharjoittaja
Patentti- ja rekisterihallitus
Kotipaikka NURMIJÄRVI 02.04.2008
Patentti- ja rekisterihallitus
Yrityksen kieli Suomi 30.10.2006 Verohallinto
Päätoimiala Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010) 31.12.2007 Verohallinto
Postiosoite PL 111
01801 KLAUKKALA

26.03.2008 Yhteinen
Puhelin 09 2316816 26.03.2008
Yhteinen
Sähköposti www.napsu.fi
26.03.2008 Yhteinen
www 27.10.2006

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 18:49

On kysytty monta kertaa ja avainsanojen avulla löytyy vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:22

No enpäs tiedä ei ainakaan pisteistä voi määritellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 20:41

Vähäisen täälläoloaikanani tätä kysymystä on esitetty moninaisia kertoja, siis otapa avainsanat käyttöön ja tarkastele vanhoja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 21:03

Tässä ne avainsanat ovat nyt paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:05

Täytyy myöntää, ettei Napsusta tietojen ja ohjeiden löytäminen ole ihan helppoa eikä loogista, ne on ihan hajallaan eri paikoissa. Ohjeita ei löydy Etusivulta eikä kohdasta "Muuta"
Napsun säännöt kysyjälle löytyy kohdan "Kysy" kautta
www.napsu.fi/vastaukset/kysymyslomake
mutta tuskinpa kukaan käyttää sitä sivua tehdessään kysymystään ?
Eniten yleistä tietoa Napsusta taitaa löytyä kohdasta: www.napsu.fi/pisteet

Katso edellisiä kysymyksiä tästä aiheesta kirjoittamalla kohtaan "Etsi Napsusta" sanat: koska Napsu
Kokeile eri tavoin, kuten lisäämällä loppuun välilyönnin, tai sanan: on
Sivulla www.napsu.fi/haku on sekä Napsun, että Google-haku

Katso etusivun alareunasta "Tietoja Napsusta" sekä Vastaukset-sivun alareunasta "suljettuihin kysymyksiin" -sivulta vanhimmat kysymykset (äsken oli sivu 1722)
ensimmäinen kysyjä anonyymi Kysytty: 16.01.08
ensimmäinen liittyjä maria 16.01.08

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 22:22

Napsu on numero uno: www.napsu.fi/user/1
liittynyt 26 tammikuuta 2007
(2.10.2007 on anonyymi lykännyt ensimmäiset matkakuvat useasta paikasta)

marialla muuten on nro:2
ja nro: 3 pääsy kielletty, mikäli oikein luin.

Lisätty: 20.08.2011 - 22:50

admin on user/4, liittynyt ennen unoa: www.napsu.fi/user/4
7. toukokuuta, 2007

Lisätty: 21.08.2011 - 14:01

Käsittääkseni user on käyttäjä ja user4 on admin,
Napsu user 1 oli vielä äsken moderator, ( papiti hei?)
user 2 tosiaan oli vaihtanut yöllä nimeä?
Sitten ottopojan aiempi vastaus; www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/13682

on tälläinenkin seurakoirasivusto: www.napsu.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 01:54

Käyttäjä numero 1 on Napsu. Hänen tasokseen ilmoitetaan "admin" ja hänellä on vain yksi piste, vaikka hän on vastannut 34 kysymykseen joista 12 on valittu parhaaksi vastaukseksi ja hän on pelannut muutamia pelejä.
Käyttäjä numero 2 on Sami ja hän on tietääkseni perustajajäsen vaikka se ei profiilissa näykään ja hänellä on 490 pistettä, vaikka hän ei ole vastannut, kysynyt, pelannut tai tehnyt mitään, mistä pisteitä voisi tulla. Oletan, että Sami on myös admin ja saanut adminilta saamatta jääneet pisteet. Sami on noilla pisteillä tasolla 2 ja hän on "noviisi" normaalin alkavan käyttäjän tapaan.
Maria on ensimmäinen aktiivinen jäsen numerolla 23. Sitä pienemmät numerot neloseen asti ovat "Pääsy kielletty" tai "Käyttäjän tili on poistettu"

Tiedot Napsun vastuuhenkilöistä voi ostaa vitosella vaikka täältä; www.kauppalehti.fi/5/i/yrity...d=20709658

Lähteet:
napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:01

Ihan mukavastihan tänne on porukkaa kuitenkin eksynyt
ja varmaankin enemmän käytetään noita matkasivuja, kuin näitä keskusteluja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:59

Muuta en tiedä muuta kuin että anonyymi ei tätä ainakaan ole perustanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 12:24

Itse olen vasta viime vuonna napsun löytänyt, joten ei mitään hajua, kuka on perustanut tai ollut eka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:29

Kyllä se on parasta kun kysyy ja vastailee vain, ilman tietoa alkuperästä.
Näyttää niin monenlaista tietoa tulevan, että vähäinenkin järki katoaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 17:54

Ei tuo ole kovin olennaista napsuttelun parissa oltaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2011 - 19:59

Jänskä juttu, netistä löytyy samanniminen koira sivusto, liekö yhteistä en tiedä. Onttikselta tuli kaiken kattava vastaus yritysrekistereitä myöten.