Jääkö kesällä kontoilu vähemmäksi?

Itse olen huomannut,että ei ole ollut aikaa,kun pyöräilyyn ja kotipihan hoitoon..ja vivoitteluun joessa,kun on oikein hiki..

Avainsanat: kesäkuntoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.08.2011 - 23:21

Viime kesänä kuntokävely jäi täysin väliin.
Nyt on taas aika aloittaa lenkit.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2011 - 23:36

Lomareissulla tuli kahden viikon aikana käveltyä paljon, mutta se olikin vaellusreissu, muutoin kesäaikaan, varsinkin helteillä liikkuminen jää vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 19.08.2011 - 23:55

ehkä varsinainen kuntoilu, mutta pihahommia riittää sitten vastineeksi, leikkasin juuri muutaman sata metriä kuusiaitaa päältä ja sivuilta, sekä käsipelillä aukkopaikoista ;) meni reilu viikko. seuraavaksi tallinpäässä odottaa isohko puukuorma pilkkomista ;) ja sitä rataa, kuntoilen välillä pelaamalla sulkapalloa, se tuntuu kivalta lajilta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 07:59

Fiina-koiran kanssa tulee kuntoiltua aivan tarpeeksi päivänmittaan.
aika on rajallista vuorokaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 08:19

Sama tahti on kesällä ja talvella, sillä sairaudet ovat riisuneet kuntoilua vähäiseen.
Ainoa on kävely, mitä voin kivuttomasti tehdä, jälkikipua lukuunottamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 08:36

Minä kesällä vasta kuntoilenkin, puutarhassani on aina työtä ja erilaisissa asennoissa työskentelen, painonikin aina kesäisin muutaman kilon putoaa, nyt olen myös dieettiä vähän pitänyt ja 13 kg on painoni pudonnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 09:13

Ei jää ,olen kuntoilun ottanut tavaksi joka päivä noin 4 kilometrin kävelylenkki.Reipasta kävelyä ja välillä juosten.Piristää ja kohentaa mieltä ja antaa hyvän mielen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 09:58

Kyllä on tullut pitkiä matkoja käveltyä.. kesäisin kävelen todella paljon luonnossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 11:26

Osittain kyllä jää, kuntosali ja jumppaharrastukset alkavat onneksi pian. Kesällä tosin fillaroin aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 20:27

Luin ensin että konttailu, mutta kuntoilua tarkoititkin. Enemmän tulee kesällä liikuttua puutarhan merkeissä. Syksyn marjametsät jatkavat vielä liikunnan harrastusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:48

Hyötyliikuntaa eli kävelyä, pyöräilyä, pihahommia ja välillä vilvoittavaa uintia, siinä minun kesäliikuntani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:03

Liikunta on erilaista.
mm hyötyliikunta puutarhassa, kyllä ne multasäkit ja kyykkimine vie omat energiansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 19:38

Liikun kesällä enemmän kuin talvella.