Mielestäsi 3 ihaninta tuoksua ?

Maailma on hajuja pullollaan....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.08.2011 - 09:49

Vauvan tuoksu..
Pyykin tuoksu joka on ollut ulkona kuivumassa..
Sikarin tuoksu.. siitä pidän vaikka harvoin tätä pääsee haistelemaan, mies kun ei sikaria polta...

Kysyjän kommentti

Mielestäni paras tuoksu ikinä, on koiranpennun haju.Sitä ei mikään voita.Haju hälvenee valitettavasti koiran kasvaessa...
Myös sikaarin ja valkosipulin hajun sekotus Espanjalaisessa kylässä on huumaavaa, kun sen tuntee...Ja se oma mies saunan jälkeen....Kai se sitten on se kolmas :)
Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2011 - 23:09

Saunavihdan tuoksu mökillä, rantakadun tuoksujen sekoitus, hiilloksella paistuvan kalan tuoksu lukemattomien muiden tuoksujen yllä ja viimeksi pestyn ja puunatun kodin tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 23:34

Pienen vauvan tuoksu.
Kesäisen metsän tuoksu.
Raikkaan, siivotun kodin tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.08.2011 - 00:13

olipa siinä niin hyviä että on vaikea pistää paremmaksi, mutta itsekkin tykkään koivun tuoksusta saunassa, hyvän ruuan tuoksu tuo veden kielelle ja kieltämättä vauvakin tuoksuu vastustamattomalle, liekö niin tarkoituskin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 07:16

Kaikki St Petersburkin hajut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 08:02

miehen ihon tuoksu ;-D sateenjälkeinen tuoksu luonnossa. meren tuoksu. ja vaikka mitä tuoksuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 08:16

Keväisen aamun tuoksu, sateen jälkeen juuri kun koivunlehdet ovat puhjenneet.
Pienen vauvan tuoksu kylvyn jälkeen.
Tuoksu siivouksen jälkeen, lattianpesu kun on tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 11:22

Kesän tuoksu, just siivotun puhtaan kodin tuoksu ja ruoan tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:33

Vauvan ihon tuoksua ei voita mikään. Tuntuu mahtavalta, kun saa painaa kasvonsa vasten puhtaan vauvan vatsaa ja kaulaa. Onneksi vauvoja vielä on, ja lisää tulee. Seuraavaksi nimeäisin keväisen koivun hiirenkorvien tuoksun sateen jälkeen, se on kuin lupaus pian alkavasta kesästä pitkän talven jälkeen. Ja kolmanneksi kaupunkituoksu: asvaltti tuoksuu niin urbaanilta sateen jälkeen. Mieleeni tulee aina Rauno Lehtisen ikivihreä: On hetki, jolloin tuuli uinahtaa...ja lamput asvaltilla kiiltää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.08.2011 - 20:25

Vauvan iho, Sireeni ja Hyasintti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:45

Terva, sateenjälkeinen metsä. Ja tuota pakko myöntää.. jotkut naisten tuoksut saavat pääni pyörälle : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:51

Vauvantuoksu, luonto keväisen sateen jälkeen, oman mieheni tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 09:01

Voi onhan noita..
Vauvantuoksu ehdoton ykkönen
terva-vihta- savuSAUNA,
puhdaspyykki/koti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:48

Suopursu, juhannusruusu ja mäntymetsä oikein kuumana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.08.2011 - 09:40

Paha kysymys mutta hajuista en pidä, ihania tuoksuja toki on. Tuoksuyliherkkänä monet tuoksut aiheuttavat "seuraamuksia". Metsän tuoksu sateen jälkeen on miellyttävä , siinä tuoksuu puhtaus.
Suolaisen meren tuoksu, Välimeren tuoksu on ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 19:36

Suklaa, vanilja, kinuski...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2011 - 13:08

Vauvan tuoksu, mieheni syli suihkun jälkeen, siihen tuoksuun rakastuinkin, myskiä se on, ja tuoksuvien kukkien tuoksu, niitä en eroittele erikseen.