Jos saisit toivoa yhtä asiaa, mikä tekisi elämäsi helpommaksi/mukavammaksi, niin mikä se olisi?

Avainsanat: toive

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.08.2011 - 21:23

Tulisi joku ja puhaltaisi tämän pahan olon pysyvästi pois.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.08.2011 - 20:59

Toivoisin hyvää terveyttä koko elämäni ajalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:29

Kyllä olen toivonut lottovoittoa, se auttaisi rakkaan unelman täyttymystä, tietäisin mihin laittaisin.Mulla muuten kaikki ihan ok.Olen tähänkin hyvin tyytyväinen ja saanut olla onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:32

Terveys on ykkösasia, ilman muuta. Jos olet oikein sairas, et pysty tekemään yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 22:35

Ainakin toivon,että minun tervetys ei petä,että jaksan hoitaa kotiasiat,talon kunossapidon, pihahatyöt ja hoitaa miestäni..kun on nyt kotona toistaiseksi.Töölöseen tutkimukset vasta 12.10,että kyllä tässä voimaa ja sisua tarvii,että pärjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 23:16

Terveys on tietysti ehdoton ykkönen, että sitä riittäisi, mutta voisin myös aloittaa jonkun täysin uuden harrastuksen, jos saisin sen mahtumaan aikatauluun kivuttomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.08.2011 - 23:31

Terveyden säilyminen hyvänä on ykköstoive, sillä porskutetaan pitkälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.08.2011 - 00:22

peesaan edellisiä, hyvä terveys on kaiken a ja o, sitten toivoisin rahaa sen verran että töiden sijasta voisin harrastaa ja matkustella, kolmantena toivoisin idalle toivomuksen toteutumista, oli sen verran koskettava toive. tuli näitä toiveita ihan liiankin kanssa, mutta hyvä näikin kuten asiat nykyään ovat ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 08:13

Että saisin pitää edes tämän terveysasteen ja kuolla nukkuessani, turvaten armoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 09:17

Terveys on kaiken a ja o , vakituisen työpaikan saanti ja talouden kohentuminen.Siinä minulle kolme tämänhetkistä tärkeää asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 10:10

Teveys on A ja O..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 11:19

Kyllä se terveys on kaikkein tärkein juttu, toivon pitkää ikää ja terveyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.08.2011 - 16:28

Jotenkin luotan tähän terveyteni säilymiseen, ehkä liikaakin. Ainoa, mitä kovasti toivon, on se, että muut läheiset eivät olisi niin riippuvaisia minusta, sillä haluaisin enemmän aikaa ihan vain omaan käyttööni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:49

Joo tuo terveys ja siitä johtuen toivoisin lyhyempää työaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 08:52

Näin se vain on että terveyttä kun riittää, niin kaikki muut sitten suttaantuu tavalla jos toisella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 13:49

Ajoissa eläkkeelle ja nauttimaan terveenä vapaudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2011 - 19:36

Terveys on tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.09.2011 - 12:46

diabetes pois