Onko sulla karkeakarvainen keskikaljan noutaja?

www.apachefoorumi.net/index....msg1996624

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 15:30

Hyvin kaappi aukesi .ei ole,mutta koira tykkää kaljasta.Hyvin oli oppinut. Ei ole karkekarvaista kalja mahaa.

Kysyjän kommentti

Koirat tykkää kaljasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.08.2011 - 09:17

No ei ole noin fiksua noutajaa. Meillä on vain Väinö joka puputtaa nurmikkoa lyhyemmäksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 09:42

Ei ole, ensinnäkään en juo kaljaa ja toiseksi mun dogi on niiin pienikokoinen, ettei sen pieneen suuhun edes mahtuisi olut tölkki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:29

ei ole tarpeen keskikaljan noutajaa tässä huushollissa.

mutta tuossa videossa ei koira kuitenkaan sulkenut jääkaapin ovea, olikohan vaimo
opetettu / koulutettu siihen hommaan.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:33

Eipä ole ja tuskin tuleekaan tällä tietoa.
Tuon täytyisi hakea sitä kaupasta asti ja parempaa merkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 10:56

Taas OPOYn söpö koiravideo!Melkein tuon katseen takia haluaisin olla kaappiolutkäyttäjä,mutta kk-noutajaa tuskin saa koulutettua sommelierin hommaan ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 11:42

Eipä ole karkea-, eikä pehmeäkarvaista kaljanhakijaa.
Mutta siitä hyvä, että ei sitä viiteen vuoten ole tähän huusholliin tuotukaan.
Joten sen takia ei jääkaapin ovi narahda enään, muun appeen kanssa kyllä voi
narahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 11:57

Ei ole itse joudun kaljani hakemaan jos sitä haluan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 12:27

Ei ole meillä jääkaapissa mellanöliä, eikä noutajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 13:58

Meille ei kuskata kaljaa, ei oluttakaan - ei ole myöskään koiraa.
Kiva , taitava koira mutta ei sittenkään aleta kaljaa kittaamaan eikä koiraa hankkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 14:19

No sellaisen kyllä haluaisin itsellenikin, mutta mulla ei olisi kaljan hakua, sillä en juo juuri lainkaan olutta. Mutta koira on kyllä oikein fiksu ja sellaisesta olisi jossain muussa asiassa paljon hyötyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.08.2011 - 15:18

Meillä kultainen noutaja kulkee kahdella jalalla ja ymmärtää jopa puhetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 18.08.2011 - 00:38

meillä tuo noutaja ei aina ymmärrä puhetta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 16:43

Jos keskikaljaa joisin niin kai sitten tuollainen noutaja olisi hankittava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.08.2011 - 23:50

Hyvin harvatukkainen on noutajani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2011 - 18:13

Ei ole noutajaa.