Onko kenellekään tuttu Hämenlinnasta ns. Summan puisto (Itsenäisyyden puisto), tai Kirkkopuisto?

Jos on, niin mistä syystä/johtuen tuttu? Itse siinä teini-iässä tuli siellä Summanpuistossa ikäsiään kaveerattua...
Entä muuten, mitä tiedät Hämeenlinnasta tai näistä ko. puistoista?
Iski tällanen nostalgiahetki tähän kohtaan..heh...

Lisätty: 22.10.2008 - 16:02

No, taitaapi tuo Hämeenlinna olla niin kaukana kaikesta, etten sanoisi korvessa, heh... ettei kellään tietoo ees koko kaupungin olemassaolosta (ko?)...

Avainsanat: itsenäisyyden puisto summanpuisto kirkkopuisto hämeenlinna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 23.10.2008 - 22:50

No kun ei kukaan näytä vastaavan niin kerrotaanpa 'nuoruusmuisto', jota en oikeastaan paljon muistakkaan. Oltiin oltu Hangon regatassa pari päivää ja tuli aika hankkiutua kohti koti kontuja. Auto oli ja yksi kykeneväinen kuskiksikin joten ei syytä huoleen. Syystä jota en enää muista, ei voitu ajaa suoraan Hesaan vaan piti kierrellä ympäriinsä, ja bensahan siinä sitten ennen pitkää loppui. Oli yö ja paikkakunta sattui olemaan Hämeenlinna. Siihen aikaan ei vielä ollut kortteja ja kun käteiset oli jotenkin kummasti loppuneet niin oli pakko jäädä odottelemaan pankkien aukeamista. Sitä odottelua tehtiin jossain puistossa, oliskohan ollu vaikka tuo Summanpuisto, kävi yön aikanan pari sheriffiäkin ystävällisesti vähän haastattelemassa, mutta ei siitä sen kummempaa.

Vaikkei kokemus ikävä ollutkaan on se kuitenkin jäänyt minun osaltani ainoaksi vierailuksi Hämeenlinnan puistoihin (vuosi taisi olla 1961 tai 1962?)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2008 - 01:42

itse tunnen vain kirkkopuiston en ole summapuistosta kuullutkaa vaikka olen asunut jo monta vuotta hämeenlinnassa.