Harrastanut homeingia eli kotoilua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 19:25

Jos tämä kotona puuhastelu sellaiseksi lasketaan, niin kyllä. Juuri tuli tehtyä tunnin verran pihahommia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.08.2011 - 14:13

Tavallaan kyllä.Omassa työssäni kuljen paikasta toiseen, kodista kotiin.Työpäivän päätteeksi on mukava kotona vain olla.Ja rauhoittua ainakin hetken.
Toisaalta nyt olen LOMALLA ja Pietari kutsuu... Huomen aamulla aikaisin lähtö !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:24

Kotiulua tämä kivaa saa vapaasti valita mitä millon.Välillä siivoaa ,ruuanlaittoo, kaupassakäyntiä, uimareisussa, sienessä ,saunanlämmitystä,pyöräilyä,ihan mistä tykkää.En paremmasta välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 15:25

Kyllä on tullut tuota harrastettua jo pitkään, mitä nyt joskus lähden matkoille tai yleensä vaan kauppaan ja koiran kera ulos...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 16:50

Kyllähän sitä koti-ihminen harrastaa, mikäs sen mukavampi paikka kuin oma koti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 17:20

oma koti kullan kallis, välillä olen asuntosäästäjä ja lähden reissuun. ei kulu oman kodin ovensaranat eikä sähköt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 18:28

Kyllä on tullut kotoiltua oikein kunnolla pari viikkoa, kun ärhäkkä kesäflunssa kaatoi petiin. Tosin muutoinkin olen kotikissa normioloissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 19:57

Kotoilu, jälleen uusi sana ollut jo jonkin aikaan muodissa.
On lämmin ja kiva sana. On joskus kiva ihan kävellä kodin sisällä,
vaikka se vaatimatonkin olisi, sillä se on kuitenkin se paikka
mikä on rakkaudella rakennettu..
Minulla oli ns. toisena tapaninpaivän huomisena toissavuonna kodin siunaus,
muutamien omaisteni kanssa. Kirkkoherran puheesta ,joka oli oikein kaunis
jäi mieleeni sanoja,kodin saan suuren ja arvokkaankin suurella rahalla,
mutta koti joka on rakennettu rakkaudella on se paras koti.
Kaikilla meillä varmaan on koti joka on rakkaudella laitettu ja vaikka ei hopea hohda,
sekä kulta kiillä, niin se on meidän oma alueemme, johon olemme kiintyneet.
Ja töistä, sekä muuusta sellaisesta paikasta, on kiva kotutua ja heittää "ronttoset"
nurkkaan ja korjata paikalleen kun on yleissilmäyksen tehnyt huushollissa.
"KOTI KULLAN KALLIS" esille näkyvälle paikalle. Ennen niitä tauluja oli paljon itse neulottu ja merkattu.
Jokatapauksessa kaikille napsulaisille hyvää kotoilua tänäkin iltana ja virkeätä kotoilua huomiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:27

Jaa - no, ihan mukavaahan on seurata täällä kotona miten toinen osapuoli harrastaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 19:59

Kotoilu on mukavaa ja leppoisaa.