Onko ilmainen HyperCam 3 tuttu sinulle ?

HyperCam is powerful video capture software that records AVI movies (screencam) directly from your monitor, for software presentations, software training, demos, tutorials, and fun! HyperCam on tehokas videotallennus ohjelmisto, joka tallentaa AVI elokuvia (ScreenCam) suoraan näytön, ohjelmiston esityksiä, ohjelmistot koulutuksessa, demoja, tutorials, ja hauskaa!

HyperCam supports text annotations, sound, and screen notes (great for creating automated software demos! ). HyperCam tukee tekstiä merkintöjä, äänen ja näytön muistiinpanoja (suuri luoda automaattisen ohjelmiston demot!). You can also select Frame rate and compression quality prior to video capture. Voit myös valita kuvataajuus ja pakkauslaatua ennen videon kaappaamiseen. ...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.08.2011 - 22:18

Mutta eikö tuo ilmainen HyperCam 2.24.01 ole vain määräaikainen kokeiluversio
(License: Trial version) ?
HyperCam 3 maksaa tosin vain = Only 29.57 €

Mutta joillakin ollut ongelmia sen ohjelman asentamisen jälkeen ?
Lue: hypercam.en.softonic.com/comments

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.08.2011 - 22:06

eipä ole .. tuttua tuokaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:55

Jonkun verran on tuttu, poitsut käyttävät sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 08:23

Nej, nej, nej.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 11:29

Ei ole. CyberLink YouCam ohjelmistoa. Hyväksi havaittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 12:29

Ei ole tuttu juttu minulle, mutta kylläkin yhdelle omalle pojalle on tuttu tuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 23:09

Eipä ole, kun ei ole kiinnostusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 19:42

Vieras minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.08.2011 - 16:27

Täyttä hepreaa mulle....