Saako apinoida?

Minä kuulin "ääniä"; meni lauma helvetinenkeleitä tuossa tiellä 150m:n päässä moottoripyörän irvikullaan Harrikoilla. Niissä on ajoasentokin mahdollisimman epämukava.
Polttoainetankkikin on niin pieni että tuskin 200km ajoon riittää.

Avainsanat: kesä ja kärpäset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 14:19

kun ei saanut lapsena laittaa päristintä polkupyörän pinnoihin..

Kysyjän kommentti

minullapa oli MV Agusta vm.1960, jos sanoo mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 13:04

Meillä menee joka viikonloppu satoja mopoja asuntoni vierestä on ns. mopomeeting :( onneksi syksy saapuu ja mopoilu tapahtumat loppuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:19

Nämähän kuuluu kesän kuvaan ja monasti oikein säikähtää autlla ajaessa, kun nää herrat ilmestyy kuin tyhjästä ja menevät kovalla metelillä ohitse!
Tulee nuoruus mieleen, kun mz:llä kurvailin kyläteitä ja pärinä piti olla jo silloin kova!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:29

Meitin pihassa vierailee jatkuvasti 2 Harrikkaa ja yksi " Trumppa " ; komeita pyöriä kaikki.Sukulaispojat harrastaa ja niiden äippä....Ja se komea ääni kuuluu asiaan :) Työssäkäyviä nuoria perheellisiä miehiä molemmat ....Liekö äippä sitten se huligaani?...Tarttee kysyä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:04

Kesä-pörräystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 15:42

Nehän ajaa vielä jonkun aikaa.Kyllä kohta loppuu, kun ilmat huononee.Koittaavat ottaa maksuja vähän takaisin ajamalla.Ollu ilmat antoisia niillekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 17:39

Meidän Pki on aina tähän aikaan vuodesta säikkynä, inhoaa moottoripyörien ääniä...
Onneksi nyt ei ole mitään isoja laumoja ohi mennyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 18:57

siis jokaiselle jotakin mootttoripyöräajelussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:25

paljon ääntä, vähän villoja, vai miten se sananlasku oikein menikään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 07:32

Näin kesällä kun noin 20 pyörää ajeli rauhassa, nautiskellen ohitseni.
Sellainen kortteliralli on kyllä todella ärsyttävää,
mutta ne taitaakin olla niitä pikkupoikia mopoillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:19

Vanha kunnon apinakiikku ei ole suosikkiprätkäni. Aikoinaan meillä oli tuutti-Honda, siinä oli äänen sijasta keskitytty kulkemiseen ja hyvinhän tuo liikkui - kaksi päällä 230 h/km. Nykyisin ei uskaltaisi, sillä tutkita tuntuu olevan joka paikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 19:04

Talvi alkaa kohta, ja ajot loppuvat motoristeilta.