Mitä mieltä karaokelaulajista, jotka eivät kertakaikkiaan osaa laulaa? Lähtisitkö kumppaniksi duettoon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 06:36

Jos ei osaa, kannattaa jättää homma sikseen. Karaoke ei onnistu kaikilta. Hyviä laulajia on harvassa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista :) Nimimerkillä omat karaokelaitteet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 11:29

äänelläänhän se variskin laulaa. harvemmin olen ollut karaokepaikassa, mutta joskus olen kyllä likkaporukassa laulanutkin. yksin en sentään ole mennyt kuulijoiden korvia kiusaamaan ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 11:35

En ihan hevin sellaisen kanssa lähtisi lauleskelemaan.. silloin tulee itse tehtyä myös virheitä lauluääneen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:06

En ole koskaan ymmärtänyt koko karaokevillitystä. Pahaa tekee kuunnella, kun alunperin niin hyviä kappaleita suorastaan raiskataan hoilottamalla kovaa korkeelta ja nuotin vierestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:18

En pysty arvostelemaan laulajia kun "talavisovassa" isän etupuolelella kävellessä paleltui nuottikorva. Viimeksi olen laulanut kansakoulussa kun oli pakko antaa ääninäyte numeroa (5) varten, ehtoja en saanut. Loppuosaan kysymystä vastaan EN. (taas minä pajastin tyhmyyteni, se on myös kerrottu profiilissani)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:22

Karaoke ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:31

Ruotsalainen KaraOke on sellaista, että Kara perään ja Oke selkään.

Silloin tällöin tulee laulettua hyvin yhteen, tai jopa toisinaan puoli kahteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:43

Lauleskelen aina silloin tällöin karaokea yksin tai duettona. Äänellään se variskin laulaa :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 13:27

Odotankin nyt pääsyä kanarialle ja Pappa Tunturi baariin karaoke iltoihin. Taitaa olla ääni pikkuisen ruosteessa, sillä kaksi talvea on jäänyt väliin,mutta ei hätää Matilla on hyvää lääkettä äänen aukaisuun!
Tervetuloa vaan napsulaiset sinne lauleskelemaan karaoketta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 14:16

Laulan karaokea vain rannassa omalla mökillä ja kuulijoita saa olla korkeintaan yksi. On kyllä oikeastaan aika kamalaa kuunnella joskus karaokelaulua jos laulaja ei osaa yhtään, mutta harrastushan sekin on ja itsensä voittaminen hienoa kerrassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 15:54

Se vasta kamalaa kun kännissä lauletaan yleisellä paikalla. Jos viattomasti haluat laulaa siinä ei minusta pahaa ollenkaan. Käkikin kukkuu omalla äänellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 19:01

laulan milloin laulattaa, nykyään en käy karakoe paikoissa ja sitten se ööli puoli on pois..
niin ei viitsi kirkkaalla äänellä laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 22:38

Tottakai lähtisin kaveriksi laulamaan. Kaveria on kiva auttaa sellaisissa asioissa, jotka osaa paremmin. Eikös niin pidä ollakin. Sitäpaitsi ei se laulamien maksa mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.08.2011 - 01:47

jos ei osaa, ei osaa, mutta jos halua on, niin eikun laulamaan vaan, ja miksen lähtisi, mieluummin huonon laulajan kanssa yhdessä kuin yksin huonon laulajan kanssa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 07:44

On sitä nähty jos jonkinmoista joikaajaa :D
No jos joku sinne lavallle rohkenee, niin on kyllä aploodien arvoinen
mutta ne känniörveltjät saisi pysyä taustakuorossa.
Ja kyllä duettoon lähtisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.08.2011 - 22:34

Heihin tulee törmättyä. Siinä vaiheessa moitin näiden laulajien kavereita, jos olisivat rehtejä, niin he sanoisivat miten asiat ovat. Jopa karaokejuontajat tukevat huonosti laulajia - ja sitten nämä todellakin luulevat laulavansa hyvin. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2011 - 18:05

Itse en osaa laulaa pätkääkään, joten olen pysynyt visusti poissa karaokepaikoista.