Mitä teet, jos uusi tuttavuutesi ei olekkaan sitä mitä luulit?

Avainsanat: tuttavuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.08.2011 - 16:43

Omat ystävänsä saa jokainen valita.Hyvin yksinkertainen asia.Ei kenenkään tarvitse esittää pitävänsä jostakin tyypistä jos ei vaan pidä.Miksi tehdä oma elämä epämiellyttäväksi, jos sen voi välttää?Ihmisiä maapallo täynnä.Se sopivakin sieltä kyllä löytyy.

Kysyjän kommentti

Kiitos, onneksi meillä on se oikeus - vaikkei vastapuoli siitä pitäisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 12.08.2011 - 03:42

riippuu varmaan siitä yllätynkö iloisesti vai en ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 06:56

Riippuu tuttavasta. Luulo ei olekkaan tiedon väärtti.Otan selvää.Minkälaista tutttavuutta tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 07:08

Otan välimatkaa ja pohdiskelen, että mikä meni pieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 07:13

ensivaikutelma saattaa pettää joskus, jomminkummin päin. mutta ei ole koiraa karvoihin katsomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:04

Silloin on pakko sopeutua tilanteeseen ja hyväksyä hänet sellaisena kuin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:05

Ei ole tuttavuuksia, niin ei tarvitse tehdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:42

Sattuuhan sitä että joku ihminen, usein matkoilla tavattu, osoittautuu sellaiseksi jonka kanssa ei tuttavuutta kannata jatkaa. Täytyy suhtautua alusta alkaen määrätyllä varauksella ja kuunnella tarkoin henkilöä. Nuorten ihmisten kanssa käy usein niin , yksi hyvä esimerkki ihan lähiajalta. "Vanhoja" tuttavia on sen verran paljon ettei häiritse vaikkei uusia tulekaan koko aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:10

Enpä kai muuta, kuin otan etäisyyttä ja lakkaan pitämästä yhteyttä. Tällaista sattuu enää harvoin. Olen niin erakoitumassa, että mulle melkein riittää työssä sosiaalinen kanssakäyminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:30

Riippuu siitä, mitä on itse hakenut. Ehkä syytä on kuitenkin jatkaa ainakin ystävinä (jos mahdollista) ja mukautua tilanteeseen. Ystäviä ei kai ole koskaan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:45

No sitten menee vaihtoon luulisin ja pitää etsiä uusia kujeita jotka sopivat paremmin kuvioihin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:52

No unohdetaan koko juttu, siis jos juttu epämiellyttävä..
mutta jos paremmin niin tutustutaan enemmän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 11:05

No eihän minulla niitä ystäviä ole roskikseen asti heitettävänä. Ne jotka ovat, ovat sitten kultaakin kalliimpia.
Oma ikäpolveni poistuu sairauden kautta, mutta on minulla lapsenlapset, jotka pitävät mummosta.
en käy juuri missään, kun ei yhtämittainen pitkä istuminen ole hyväksi.
No kyllä minulle aluksi tästä talosta tuppautui yksi vanha tuttava, mutaa nänellä on paha muistisairaus ja
puhui siksi paljon pahaa tuntemistani henkilöistä.
Hänet olen hienotunteisesti sivuuttanut, morjestamme, mutta ei muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 14:18

Näitähän sattuu. Tutustun helposti ihmisiin.Varsinkin koiran kanssa ennen.Sitten kun jonkin aikaa juttelee niitä näitä, niin kyllä hetken päästä voi jo ajatella jotain persoonasta.
Ensivaikutelma menee tosin männikköön .
Minulla on muutama tosi hyvä ystävä, joiden kanssa ei tarvitse yhtään olla muuta kuin on.

Sitten on näitä ns. ystäviä, joista on paljastunut outoja piirteitä.Heihin pidän välimatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 00:08

Sanoisin kauniisti..tallataan omia polkuja vaan,että et ollut sitä mitä luulin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 12:16

Mikä laulaen tulee se viheltäen menee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 17:51

Alkaisin välttelemään tapaamisia ja jos ei älyäisi vinkkiä, niin sitten kai täytyisi sanoa kukkasin, ettei seura kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:12

Riippuu tilanteesta, harventaisin tapaamisia.