Millä hintaa myisit Kultasi????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.08.2011 - 06:08

En sitten mistään hinnasta. Romukullastakin maksetaan liian vähän. Ostaa voisin, jos joku sitä minulle tarjoaa.

Kysyjän kommentti

samaa mieltä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

amu
Vastattu: 12.08.2011 - 03:45

jos puhutaan metallista niin parikymppiä grammalta olisi hyvä hinta, jos ei, niin sama hinta voisi olla pyyntinä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 06:48

En mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 06:54

Nyt on tosiaan ollut kullanostajat ja ottajat liikenteessä. Jos myydä pitäisi .en osaa tässä sanoa yhtään mitää. Kovan hinnan kun joku tarjois,i voisimpa pian myydäkkin.Harkintaa käyttäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 07:05

Tällä hetkellä omistan vain sellaisia kultakoruja, joita en mistään hinnasta möisi, niissä on tunnearvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:06

Ei ole myytävänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:07

Myin läjän katkenneita kejuja ja muita rikkinäisiä kultakoruja ja sain niistä n. 100€. En muista grammahintaa. Niitä koruja, joita minulla nyt on, en aio myydä mistään hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:53

Jos kulta pienellä alkukirjaimella ja kyse jalometallista, en ole harkinnut myymistä. Peritytkin kultaesineet ovat tunnearvoltaan aika korkealla etten myy mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 10:02

En omista Kultaa enkä kultaa - joten ei tule kauppoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:12

Tuota kaksijalkaista en mistään hinnasta ja vaskattua kultaa voin myydä päivän hintaan elikä onkos nyt jotain 40 euroa grammalta... tuon isomman hipun hinta on siinä 300 euroa. Lisää lähden huuhtomaan parin viikon päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:33

Raha ei ole mun valuuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:47

Annetaan nyt kullan olla rauhassa ja pidetään myynnit kurissa, muttei kannata juuri ostaakaan ,kun hinta on korkeella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:58

Eipä ole kulta myynnissä ei :) Ei edes vuokralle anneta.Hyväksi havaittu ja käytännössä toimivaksi todettu. Etsikööt muut oman kullan jostakin muualta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 11:03

Pidän kultani itselläni, mutta näytetään maksavan nykyään 30€ grammalta tietysti riippuu kultapitoisuudesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 11:08

Minä myin vanhoja kultaesineitä pois,30 € gramma.
Sain jonkun satasen. Ei ollut tunne, eikä näköarvoa, joten mitä niillä tein tuolla
ajelehtimasssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 17:15

no kummasta on kyse elävästä vai eleettömästä. harkitsen asiaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 23:12

30 e/g saisin vanhasta "kullastani" n. 70 kg = 2'100'000 e, mutta en silti taida myydä, kun se toimii vielä melko siedettävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 00:12

En mistään hinnasta,olen sen päättänyt..Perillisille jätän,jos heille tulee rahapula myyköön sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 10:53

Ei Kultaa myydä mistään hinnasta.

Harvemmalla niitä perillisiä on kelle jättäisi.

Mikähän mahtaa olla perillisen ja jälkeläisen ero?

Minulla lienee jälkeläisiä.