Ovatko nämä eläkeläisiä?

Discowery ja Endeavour; www.orlandosentinel.com/mult...4072.story

Lisätty: 12.08.2011 - 08:10

Mielestäni ovat jo romuja, naamastakin on viety isot palat ja aukot peitetty mustalla muovilla. Surkeita tapauksia, kaltoin kohdeltuja.

Avainsanat: orlandon sanomalehdessä juttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 10:50

Mihinkäs se sukkula nyt on työnnetty?

Muistuttaa sukkuloiden romurallia.

Aikansa eläneet poistetaan käytöstä.

Kysyjän kommentti

Salaiset osat naamasta poistettu ja odottavat loppusijoitus museoita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.08.2011 - 22:52

Alunperin avaruussukkulan kantorakettien suunnittelija olisi halunnut tehdä niistä hieman paksummat paremman hyötysuhteen saavuttamiseksi.

Valitettavasti raketit valmistavan tehtaan ja laukaisupaikan välisellä rautatiellä on tunneli, johon rakettien oli mahduttava.

Tunnelin läpi kulkee vain yksi kiskopari ja kustannusten vuoksi tunnelista oli tehty vain hieman kiskoja leveämpi ja kuten nyt tiedämme tuo mitta on aika liki kahden hevosen takamusten yhteen laskettua leveyttä.

Joten yksi avaruussukkulan, erään maailman kehittyneimmän kuljetusvälineen, päämitoista on itse asiassa peräisin kahden vuosituhannen takaisten vetohevosten takamusten leveydestä.

On siis aivan turha tulla väittämään, etteikö hevon perseellä olisi mitään merkitystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 07:00

Ei oikein nähnyt ovatko eläkeläisiä. Paljon ihmisiä paikalla.2 isoa koppakuoriaista ainakin,ethän niitä tarkoittanut vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 08:09

Aika rähjäisltä näyttivät nuo alukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:13

Museotavaraa..sanoo asiasta tietämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 10:51

Romuksi minä nuo katson..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.08.2011 - 11:11

Empä nähnyt mitään katsomista tuossa kuvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.08.2011 - 00:14

Romu mikä romua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 06:04

Hah, hah, rähjäiseltä näyttivät.