Vanha ja uudet lapsu.....anteeksi napsulaiset! Onk's Timppaa näkynyt???

Lisätty: 10.08.2011 - 18:03

Otan osaa. Siinä meni taas yksi hyvä kaveri. Toivottavasti oli kivuton lähtö? Tietääkö kukaan milloin tämä tapahtui??

Lisätty: 11.08.2011 - 10:28

Mennään tänään kaikki Veijon Essolle kahville Timpan muistoksi! Minä ainakin menen. Tervetuloa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.08.2011 - 00:19

Timppa poistui juhannuksena,ikuiseen uneen.

Kysyjän kommentti

Koskaan ei tiedä onko aikaa paljon vai vähän. Yhtäkkiä vain huomaa, se päättyikin tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 17:42

Hän menehtyi sairauteen. ei tässä elämässä palaa napsuun.

Lisätty: 10.08.2011 - 18:29

liisukka tietää paremmin asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 17:51

Timppa paremmilla nummilla....Mutta pidetään me jäljelle jääneet lippua korkealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 21:27

Japp, niinhän siinä kävi, että yksi on meistä lähtenyt henkimaailmaan ja sieltä seurailee, kuinka napsuilemme !
Annamme hänen nyt nauttia olosta ilman kipuja ja vaivoja joita hänellä oli riittävästi eläessään!
Hänellä on hyvä olla siellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 21:56

Timppa meni paratiisiin. Minusta siellä on hyvät olot. Ei miettimisiä, ekä kipuilua.Katsella ja seurailla sieltä.Siellä hyvä olla.Ilman murheita, aina iloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 23:06

Timppa vaslitsi meistä paremman osa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 08:11

Timppa napsuilee nyt taivaallisissa napsujoukoissa, jonne me itse kukin aikanaan riennämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 08:50

Kiitoksia saamistani vastauksista. Nämä auttavat kovasti suunnittelemaan matkaani eteenpäin.
Matkan suunnittelu mielestäni melkein yhtä mukavaa kuin itse reissussa oleminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:09

Kaaipaan minäkin Timppaa omminesa jutujensa kera.On ikävää kuitenkin kun tietää et yksi täällä olleista kavereista on poissa täältä napsusta.No ei sille mitään voi jos kutsu käy ylhäältä. JOKAISELLA MEILLÄ ON AIKAMME TÄÄLLÄ OLLA JA ELÄÄ. Timpaa ikävöiden napsulainen Tuulikki58.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 10:20

Timppa useasti tarinoissaan kävi Veijon Essolla kahvilla.
Hänen tarinansa ja turinansa jää elämään napsulaisten keskuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:14

Timppa siis on lähtenyt Sateenkaari sillalle ja sieltä ei tuo viesteily enää onnistu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:33

eipä ehditty Timpan kans näkemään vaikka juttua oli silloin ,kun hän hommas sen vaunun .. niin se vain menee , et Timppa vaanailee nyt tuonelan tuolla puolen ja minä toistaseksi tällä puolen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:51

28.6.2011 oli tämä liisukan "kysymys" Napsussa: www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/43292

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 15:52

Kari Tapio aikoinaan lauleli:
Olen kuullut, on kaupunki tuolla
Yllä maan, päällä pilvien usvain
Luona välkkyväin taivasten rantain...

ja laulussa lauletaan myös:
Olen kuullut, on maa ilman vaivaa,
Ilman kyyneltä, taistoa, huolta
Kipu, sairaus, tuskaa ei tuota...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:26

Olet jo ikävän asian kuullutkin. Nyt oli Timpan vuoro päästä paremmille retkeilymaisemille.