Palaan vielä tuohon 21.12.2012 aiheeseen, sillä teillä tuntuu olevan siitä väärä käsitys, ei silloin ole mitään maailman loppua.

tulemassa, vaan maapallon energioissa tapahtuu, niin suuria muutoksia, jotta monille se vaikuttaa hyvin suuresti ja kaikki eivät pysty siitä yli elämään, eli siirrymme uudelle ajanjaksolle !Tästä kyllä suurennellaan , että tulee maailman loppu, mutta sinne on vielä niinpaljon aikaa, että ehdimme elää hyvin monta elämää vielä täällä maanpäällä! Paljon kyllä sanotaan, että ihmiset jotka ovat valkeuden tiellä pääsevät tästä helpommin siirtymään uuteen ajanjaksoon!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 17:38

Maailmanloppu:

Jumala oli kyllästynyt maapallon menoon ja päätti räjäyttää maapallon palasiksi viikon kuluttua. Sitä ennen hän kuitenkin päätti kutsua maasta 3 tärkeää ihmistä kuulemaan asiasta salaman iskun avulla. Salama iski ja Jumalan puhuttelussa taivaissa olivat Amerikan presidentti Barack Obama, Venäjän presidentti Dmitri Medvedev ja Microsoftin pääjohtaja Bill Gates. Jumala ilmoitti heille maapallon tuhoamisesta ja palautti salaman iskulla maan asukit takaisin maan pinnalle.

Barack Obama kutsui hallituksen heti kokoon ja ilmoitti: -Minulla on teille sekä hyviä, että huonoja uutisia. Hyvä uutinen on se , että Jumala on sittenkin olemassa, ja huono on se, että maailmanloppu tulee viikon kuluttua.

Dmitri Medvedev kutsui myös hallituksensa koolle ja ilmoitti, että hänellä on huonoja ja vielä huonompia uutisia: -Huono uutinen on se, että me olimme väärässä, Jumala on sittenkin olemassa. Vielä huonompi uutinen on se, että maailmanloppu tulee viikon päästä.

Bill Gates kutsui johtoryhmänsä koolle ja sanoi, että hänellä on sekä hyviä että oikein hyviä uutisia: -Hyvä uutinen on se, että minä kuulun Jumalan mielestä maailman kolmen tärkeimmän ihmisen joukkoon. Mutta vielä parempi uutinen on se, että teidän ei tarvitse enää tästä päivästä lähtien välittää Windows Vistan ohjelmointivirheistä.

Kysyjän kommentti

Hyvä, että huumoriakin riittää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 12:19

näkyy olevan Nordeassakin viimeinen kauppapäivä :
www.nordea.fi/Henkil%C3%B6as...82832.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 14:32

Voi hyvänen aika. On jo eletty päiviin.
Tuleeko muutosta lämmössä ja valossa .Häviääkö tai keikahtaako aurinko sellaiseen asentoon että tulee ongelmia. Sataako koko ajan. Vaiko pakkanen meidät pakastaa. Pimeys ja valonpuute ,sekä kylmä kaikki yhdessä yhdellä kertaa on tuho meille ja monelle luonnossa olevalle.
Sitä sopii vain arvailla. Kukaan ei sitä tiedä mitä tapahtuu. Tuskin pystyy kukaan ennustamaan .Jos jotain tulee äkkinäistä,se tulee kun salama taivaalta. Yllättäin . Mutta niinkuin sanoin että omiin törkyihin ihmiset hukkuu.Tämäpä mielenkiintoista ,En yleensä mieti näitä.

Lisätty: 11.08.2011 - 20:12

keskustelu.suomi24.fi/node/8544412

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 15:06

Minä olen kaappini yleensä syönyt kaikesta herkusta pois kun maailman loppu on tulossa, tänä kesänä olen jättänyt huomioimatta päivämäärät ja syönyt normaalisti, painoa on karissut nyt 12 kg, ja olen sovussa itseni ja maailman kanssa, mutta jos talvet olisivat yhtä lämpimiä täällä kuin kesätkin, mielelläni hakeutuisin viileisiin paikkoihin, en kylläkään pakastimeemme mahdu, heh.

Lisätty: 10.08.2011 - 17:40

Vaihdoimme Liptonin pyramidi mallisen mustan teenpussin reilun kaupan tuotteeseen ja monet muut tuotteet, tulee nykyään hyvä mieli, esim. Liptonin kartiomallinen teepussi ei maadu, minulla on satoja muovisia Liptonin teepusseja kukkapenkeissäni, juomme teetä lähinnä aamukahvien jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 16:14

Odotellaan kaikessa rauhassa ja nautitaan elostamme, surraan sitten kun on suremisen aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 16:25

Jos tulee niin tulee, jos ei tule niin minkäs teet. Ihanpa tuo on sama, kun sille ei mitään meikäläinen voi.Muutakin suremista, jos ajattelemaan rupeaa, kuin tuo 21.12.2012. Siis jos tarttee välttämättä jotakin miettiä ja surra.Elämä on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 16:48

Kiitos tiedosta sinulle. Elämme siis mielenkiintoisia aikoja ja sisukkaina selviämme varmasti tuostakin päivämäärästä ja elämä jatkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 08:16

Nyt vain odottamaan tuota maagista päivää jännittäen, millaiseksi maailma ja elämämme oikein muuttuukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:16

Onhan maailmansaatossa ollut jääkautta yms.
Voiko tuollaisiin asioihin varautua milläänlailla?
Koskeeko se jotain maapallonpuolikasta vai koko palloa..
Paljon herättää kysymyksiä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 10:16

Ei muuta erikoista kuin kyseessä on vuoden 2012 joulun odotusaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 12:23

Ei muuta kuin odottamaan mielenkiintoisia tapahtumia maapallolla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:20

Ollaan viisaampia sitten 22.12.2012 - pysykäämme siis linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:53

Odotellaan vain.