Soitin velkaneuvontaan ja sieltä luvattiin ottaa yhteyttä,mutta ei ole kuulunut! Neuvokaa mitä teen!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 10:03

Siellä on varmasti ruuhkaa, eivät he heti mitään uusia asiakkaita vastaan ota, odottelet vaan. On niitä velallisia paljon ja varmasti vuorollasi sinne pääset, hommaa niitä papereitasi valmiiksi joita he vaativat sinulta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.08.2011 - 10:25

Ruuhkaa ruuhkaa, koita kestää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:55

TIedän tapauksia jotka ovat joutuneet odottamaan kuukausia, ennen kuin ovat päässeet edes ekalle käynnille pääkaupunkiseudulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 11:28

Ota uudestaan yhteyttä ja varmista, ettei asiasi ole hautautunut jonnekin paperipinojen pohjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 12:28

useammalla kunnalla saattaa olla yhteinen neuvoja. kokeile soittaa uudestaan, kunnes ottavat yhteyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 14:41

Ota sinä sinnepäin yhteyttä. Älä jää odottamaan kerro tilanne ja kysy onko sinut unohdettu kokonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 22:42

Lätetä suolainen lasku heille! Mikäli rahoja ei kuulu eräpäivään mennessä, menee ulosmittaukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.08.2011 - 09:24

Yritä vain ottaa yhteyttä ja tiedustela tilannettasi,
Ei kannata jäädä odottelemaan. Ja voihan olla että sieltä saisi jonkin perutusajankin aiakisemmin
kun vain on sitkeästi yhteydessä.
tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 09:08

Soita uudestaan ja kysy mikä on tilanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:48

Yritä vain uudelleen soittaa heille, en tiedä ovatko sitten niin kiireellisiä etteivät ehdi asioita kunnolla hoitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.08.2011 - 21:32

Tilaa tapaamisaika.Kyllä sellainen varmaan löytyy.Jos et pääse puhelimella, niin kirjoita kirje ja pyydä vastausta.Kannattaa yrittää kaikki konstit.