Tapahtuuko tälläista vain amerikassa?

Veden outo maku johtui työkaverin siemennesteestä..
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...93220.html

Kävin keskenkasvuisena Korkeasaaressa ja apinatarhan touhuja seurailin. Apina veti käteen kun mamma ei ollut suostuvainen, pyyhkäsipä kämmenensä mamman turkkiin. Mutta tuo on pidemmälle vietyä.

Avainsanat: jos ei se muuten suostu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 09:20

Jo oli miehellä mielikuvitusta. Ajatteli varmaan että kiusa se on pienikin kiusa vaan lopulta onneksi se kiusa kohdistui sakkojen muodossa häneen itseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.08.2011 - 09:43

Jospa tuo on Amerikkalaismiehen käsitys lapsenteosta?En ihmettelisi yhtään.Eihän siellä puolet kansasta osaa edes lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 10:33

Kautta aikainhan se on tiedetty, että Amerikkalaiset muodostavat sen oudon kansan joilla on omat omituiset tapansa ja joille yksinkertaisemmatkin asiat pitää kertoa hyvin hiiiitaaaastiiii ja seeelkeeääästiiiii jotta ne painuisivat heidän mieliinsä eikä heidän tulisi syyllistyttyä (ei ainakkaan kovin usein) jumppiksen lähettämässä linkissä "esimerkkinä" olleen miehen tempauksen kaltaisiin tyhmyyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 11:04

No onkohan jostain asiasta ehkäpä kosto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 11:04

Outo tyyppi, mutta sehän on jenkki, joten en ihmettele yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:05

Maassa siis maan tavalla, muistakaahan kun sinne matkustatte.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:29

Hyi kamala, äijä oli sairaan kiimainen. En nati tuollaisista uutisista,Asia osuu taaseen naiseen. Tyhmä äijä hyi.Piti se taas noin mennäkkin.Hyi hyi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 05:44

Todela ällöttävää, hyvä että jäi kiinni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.08.2011 - 10:12

Mikäs siinä. Kauankohan kesti ennen kuin huomasi mistä on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:18

Hyi, ällö mies. Olisi vain joutunut enemmän maksamaan.