Luetko Positiivareitten ajatuksen aamiaista? Ovat näköjään palanneet kesälomalta ja aloittaneet aamistarjoilunkin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 13:04

Kuuluu aamun avaukseen:)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 14:27

Joskus tulee käytyä runoja sieltä hakemassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:47

täytyy myöntää etten lue, enkä seuraa sitä sivustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 15:49

Oli vanhan combun linkeissä muttei enää tässä. Ei ehdi kaikkea homppää läpi käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:51

En lue. Olen kyllä kuullut ko. sivustosta, mutta ei vaan ehdi kaikkea lukemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 17:03

Ja mulle ihan uusi tuttavuus...Tarttee ihan kysyä,että mistä kyse?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 18:53

Tottakai. Ihania juttuja ja lasten suusta kuultua sekä kiitosviestejä. sieltä löytyy moneen korttiin hyvä teksti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 21:42

Tulee työpaikan sähköpostiin joten ensi maanantaina aloitan jälleen sen lukemisen. On aina mukava alku päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 22:35

Olen käynyt hyvin harvoin Positiivareiden sivuilla, täytyypä muistaa vierailla useammin.

Tästä on varmaan jo 15 vuotta aikaa, kun olin pesemässä autoani huoltoasemalla ja törmäsin kuvaannollisesti yhteen positiivariin. Kysyi olinko kuullut Positiivareista ja kun en ollut, niin hän antoi minulle Positiivarit-kortin. Hyvin miellyttävä tuttavuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.08.2011 - 00:24

enpä ole ikinä kuullutkaan, mutta täytynee ottaa asiasta selvää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 07:27

Kyllä se minun postiini kuuluu, on kiva avata aamulla netti kun positiivarit ovat myötämielisyydellään
tervehtimässä.
Ei se mitään "hömppää" ole , täytyyhän sitä jotain kivaakin olla, ei aina vakavissa asioissa.
Ne meidän pienet aivosolut ovat iloisia, kun sinne menee huumoriakin lasten suusta sanottuna
jo vaikka aamutuimaan. Luulisin, että sieltä löytyy jokaiselle jotakin ja muistakaahan kuinka ihana
joulukalenteri on monena vuonna ilahduttanut meitä ja toivon, että siellä jo ahkerat ennakko aivosolut
hykertelevät joulukalenterin kimpussa. Tuutikinkin työnantaja antaa arvoa sille, että hän saa työaikana
jemmata itsensä työvireeseen positiivarien ajatusten kannattamana.
Semmoinen sallittakoon meidän kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 07:27

Kyllä aamupostikuuluu positiivisessa seurassa :)
Olen tosin ihmetelyt miten hirveästi voi keksiä jokapäivälle vuodesta toiseen positiivista sanottavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:20

Harvakseen tulee käytyä.

Joulukalenteri on huippiluokkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:50

Tulee lueskeltua. Mutta Tommy Taberman ajaa saman asian. Upeita ajatuksia.