Montako kelloa omistat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 21:43

Omia kelloja muutama. Käytössä rannekello ja seinäkello. Mies hurahtanut vanhoihin kelloihin joten meillä lukuisia kelloja, joista osa käy ja osa ei.

Kysyjän kommentti

Mistä sitten tietää mistä kellosta katsoa aikaa ja mistä ei, jos osa kelloista käy ja osa ei?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 13:02

Äkkiä laskettuna isoista kelloista, rannekelloista, tissikelloista ainakin 15 kpl minulla on kelloja. Enkä edes käytä rannekelloa arjessa, juhliin laitan kultakelloni ranteeseen. Minä täytyy laittaa silmälasit päähäni jos pienistä kelloista aikaa katson, minulla on sen vuoksi monta seinäkelloa ja pöytäkelloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 13:06

Rannekelloja kaksi ja kummastakin patteri loppu :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 13:19

Kyllähän noita on niin monta ,etten edes tiedä lukua tällä hetkellä, joten ajassa kyllä pysyn.
Täytyykin alkaa tehdä selkoa niistäkin ja poistaa ylimääräise, sillä ei ole hyvä kerätä tarpeettomia asioita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 13:25

Kyllähän niitä on en viitsi laskemaan ruveta mutta karkeasti 10-20 välimaasstossa ollaan.Suurin osa seinäkelloja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:30

kelloja löytyy melkein kaikkialta lukua en jaksa pitää, mutta on vessa ilman moista komistusta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:50

omistan aika monta, mutta käytössä ei ole yhden yhtäkään, jos en auringosta osaa katsoa, vilkaisen kännykästä tai tietsikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 15:50

lukemattoman määrän, lipaston laatikossa ovat.
kännykkä on asetettu päivittymään ko maan aikaan.
ei niitä pirukaan ruuvaa kaikenlaisiin vaihtuviin aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:49

En yhtään rannekelloa, mutta seinäkelloja on 3 ja niin on myös pöytäkellojakin 3.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:50

Kaksi rannekelloa ja yhden ison seinäkellon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 17:05

Iso talo ja joka huoneesta taitaa ainakin yksi kello löytyä...Plus rannekellot....Kännyköiden kellot...Tietokoneen...Töllöjen...Pitäisikin oikein laskea joskus, että monta niitä on...Liikaa :) !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 19:07

Lukematon määrä, seinäkelloja, pöytäkelloja, rannekelloja, joista suurin osa lipaston laatikossa, ja kaikki kellot näyttävät vähän eri aikaa. Kännykän kelloa tulee käytettyä herättäjänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.08.2011 - 00:27

onhan noita ihan liikaa, sen huomaa taas kohta kun kesä loppuu ja pitäisi talviaikaan siirtyä :( toivottavasti tämä kellon siirtely loppuu kokonaan kun uusi hallitus niin päättää ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 07:39

Ensin ajattelin etteihän mulla juuri ole kelloja!!, kun rannekelloakin pidän satunnaisesti koruna.
Mutta onhan noita sittenkin seinäkello,mikrossa,kahvinkeittimsessä, koneella, kännyssä, tv:ssä, uunissa, autossa ja muutama mummovainaan koristeena vanha pöytäkello ja toiimaton kaappikello (vedettävä)....
No osahan vaihtaa aikaa itsekseen taas kohta talviaikaan, mutta kyllä jokusen joutuu käsin kääntämään.
Siis kyllä täällä ajanhermolla pysytään :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:18

7 kappaletta kaikkiaan käyviä kotona ei kylässä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 18:19

Monta niitä on, mutta rannekelloa en ole vuosiin käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:49

Käyttämättömiä rannekelloja on siellä täällä enkä rupea kaikkia seinäkelloja laskemaan niin ulkona kuin sisälläkään - siispä lukuisia.