Positiivinen näkökanta 21122012 tapahtumiin. No worries.

yhdenlaki.wordpress.com/2011...tyy-osa-i/
Blogissa kerrotaan myös tämän päivän tapahtumista (talous-, mellakat jne.) Tutustumisen arvoinen.

Avainsanat: 20122012

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 12:55

Japp, tuossa aikaisemmin esitin hieman juuri tälle päivälle olevaa tapahtumaa. Monet luulevat maailman lopuksi, mutta niin ei ole ja se on toisille positiivinen aika ja toisille kyllä täytyy tuottaa pettymys, sillä maapallolta otetaan eri muodossa aika paljon ihmisiä pois, eli heitä kuolee ja se on menossa jo nimenomaan kaikkien eri katastrofien muodossa.
Monet eivät osaa ottaa tätä vakavasti, sillä he ovat liian syvällä materiaalisessa maailmassa ja ei voida ottaa elämän arvoja tosissaan.
Kyllähän se on jo auringon myrskyjenkin muodossa maapallon ilmasto tulee muuttumaan ja meiltä voi hukkua nuo sähköiset asiat ja palaamme takaisin puuhelloihin ja sen tyylisiin energia muotoihin. Katsotaan nyt mitä sieltä tulee ja sen jälkeen alamme mukauttamaan elämäämme sen mukaan!

Lisätty: 08.08.2011 - 13:04

Jumppikselle voisin sanoa, ettei ole mitää humpuukia tää, mutta asioita voi katsoa monelta kantilta. Kaikkea hyvää sulle!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 12:16

HuuHaa blogi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:42

No ootellaan ja katsellaan..
Maapallo ottaa ihmisiä pois luonnonkatastroofein luonnonlaki taatusti tuokin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:43

Niin monen monta tuhoon tuomittua päivämäärää on kaikenlaisten huuhaitten ennustusten perusteella mennyt, joten eihän tässä voi kun taas "ootella" mitä tuleman pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 21:45

Uskoo ken tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.08.2011 - 00:35

ei ole minun juttu, en usko myöskään horoskooppeihin, jumaliin enkä kalevalaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 07:51

Mielenkiintoinen linkki. kiitti
Kyllä on kaikenlaista tapahtunut ja tulee tapahtumaan.
Toivotaan kuitenkin että pysytään positiivisella kaudella.
Kyllähän tämän meidän miljooniavuosia vanhan maapallomme kausiin on mahtunut yhtä sun toista
josta emme tiedä juuri mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 13:48

Jos tulee hätä käteen, niin sitähän selviää kättä kääntämällä (käden käänteessä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:44

Elämä on. Jokainen elää ja uskoo tyylillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.08.2011 - 06:02

Odotellaan vain ja katsotaan mitä aika tullessaan tuo.