Tässä taas yksi merkki meille siitä kuinka maailman energiat alkavat muuttua ja sanoisin ,että laittakaa mieleen 21.12 2012 http:/

Kertokaa, jos teille on tullut vastaavia ilmestyksiä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 03:46

"Maya-intiaanien ennustus, joka on tulkittu maailmanlopuksi 21.12.2012, on viime aikoina ollut runsaasti esillä aiheesta kertovan katastrofielokuvan 2012 myötä. Nyt saksalainen maya-tutkija väittää, että maailmanlopun ajankohta on laskettu väärin."
kertoi vanha Yle.fi sivusto
se siitä ennustuksesta ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 06:28

Reilu vuosiaikaa tuohonpäivään :)
Oliko sulla jokin linkki tähän aiheeseen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 06:44

spaceweather.com/
Uskon enemmän spaceweatherin tietoihin ulkoisista uhista kuin tähän höpötykseen.
www.endoftheworld2012.net/no...us2012.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 06:46

Tässähän sitä uutisointia riittää kyseisestä päivästä:
www.uusisuomi.fi/asiasanat/21122012

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 07:52

Jahas, joko taas joiddenkin ihmisten elämä pudotetaan raiteiltaan.
Minä uskon nimeltä mainitsemattomaan sanomaan, se siitä, ettei tule
kovin pahaa palautetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 08:27

Voihan se ihmiskunta saada jonkinmoisen tuhon aikaiseksi ennemmin tai myöhemmin. Niin, jotta joko eletään niin kuin viimeistä...vuotta..? Minä ainakin yritän saada enemmän vapaata vuodeksi..matkustaa yms. Minä olen valmis koska tahansa. On tilit selvät "yläkertaan". Ko. asian otan ihan vaan huumorilla, mutta oikeasti ihmisten tuhovimma harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 14:41

No odotellaan ja katsotaan pitääkö mikään paikkansa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 21:58

Maailma hukkuu paskaan.Täytyy katsataa vierestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:28

Moneskohan päivämäärä tuo on, milloin sen maailmanlopun pitäisi tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:37

Kunhan tulisi se ensimmäinenkin - sitten uskon tuohonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:34

Katsotaan mitä tapahtuu, ennustuksia on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.08.2011 - 20:26

Kappas, kun 11.11.11 ei ole vielä kellään ilmeisesti ollut maailmanlopun enne, sopivan erikoinen lukusarja olisi tuohon käyttöön...