Mikä olisi hyvä kakku leipoa mökkioloissa? Millaiset koristelut?

Jääkaappi ja kaasuliesi/uuni löytyy.Juhlat lähestyy!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 20:46

Kaksi marenkilevyä, banaania ja kermavaahtoa vaniljasokerilla maustettuna ja toine marenki päälle ja sama täyte tai voi myös käyttää jäätelö. Anna vetätytyä ja on helppo ja hyvää

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 21:58

Tuo ohje löytyy minultakin, mutta pistäisin tähän vuoden aikaan siihen mustikkaa..
Ei ole mitään paistettavaa, ja itse pistän tuota 2 purkkia Flooran vispautuvaa vaniljavaahtoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 07:50

Kiitos, olen lopettant kakkujen tekemisen mutta täytyy Liinun ohjetta kokeilla.
Tuntuu helppohoitoselta jutulta, ei viitsi enään kovin monimutkaisiin touhuihin alkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 16:49

Tuota pakko kokeilla.Kun kysymys marenkilevystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 21:22

Niin minäkin kokeilen, kiitos vinkistä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:41

HELPPO SUKLAAKÄÄRETORTTU

POHJA:
4 munaa
1 1/2 dl sokeria
1 dl vehnäjauhoja
1/2 dl perunajauhoja
3 rkl kaakaojauhetta
2 tl leivinjauhetta

Täyte:
1 prk vispikermaa
1 prk sitruunarahkaa
3 rkl sokeria
1 tl vaniljasokeria
1 prk säilykepersikoita

Koristeluun:
1 prk vispikermaa
1 rasia ranskanpastilleja tms. maun mukaan

Vaahdota munat ja sokeri. Siivilöi varovasti sekaan keskenään sekoitetut kuivat aineet. Paista uunissa 225 asteessa n. 8 min. Kumoa levy sokeroidun leivinpaperin päälle ja anna jäähtyä. Vatkaa kerma ja lisää vaniljarahka ja 1-2 persikkaa paloiteltuna sekaan ja sekoita. Kostuta pohjaa hieman persikkapurkin liemellä, levitä täyte jäähtyneen pohjan päälle ja kääri rullalle. Laita hetkeksi jääkaappiin vetäytymään.

Ennen tarjoilua koristele: vaahdota toinen purkki kermaa ja koristele persikkaviipaleilla ja ranskanpastilleilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:36

Juhliin tekisin perus täytekakun. Väliin kesän sesonkimarjoa sekä jotain hyvää rahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:32

Tuutikilla on herkullinen ohje, täytyy kokeilla.