Saako luottohäiriöinen pikavippejä tai lainaa mistään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 11:38

Jossain vaiheessa näin netissä mainoksen, ettei tarvii olla luottotiedot kunnossa johonkin pikavippiin. Liekö jo taaksejäänyttä elämää, mutta itsensä huijaamista ainakin. Jos kerran pystyy maksamaan kalliin pikavipin, niin miksei samalla säästäisi sitä summaa etukäteen. Kyse on kai kuitenkin pienistä summista, jotka voi hoitamattomana kasvaa älyttömiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 10:31

Luulisin, että tuskinpa saa. Jos kerran luottotiedot ovat menneet, niin aika hölmöltähän se kuulostaa, että saisi pikavippejä tai lainaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 11:56

Luulen, että ei saa, mutta en ole 100 % varma. Eihän tuota saa puhelinliittymääkään edes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 14:25

Ei taida luoton antajaa löytyä jos entiset vipitkin on maksamatta, ei kukaan niin tyhmän luulisi olevan kun rahasta on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 14:32

varmaan äiti tai isä heltyy ja antaa lainaa jälkikasvulle, vaikka luottotiedot olisivat tipotiessään.
tai joku muu perheenjäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 17:59

Tuskinpa onnistuu..
Mutta ei muuta kuin Sosiaalitoimiston luukulle olisikos sieltä apua saatavissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 20:58

Luulisin että ei saa ja
hyvä olisikin ettei saisi

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 08.08.2011 - 00:00

luottohäiriöinen saa lainaa panttaamalla tavaraa ja kavereilta jos ne häiriöt eivät ole vielä sinne suunnalle ehtineet ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:48

Korkeintaan kavereilta ja sukulaisilta. Jos raha-asiat on oikein pahassa solmussa, kannattaa ainakin pankkilainat niputtaa ja tehdä pankissa takaisinmaksusuunnitelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:18

Jos maailma on kunnossa, niin toivoisin ettei saisi. Vanhan velan päälle ei koskaan kannata tehdä uutta velkaa. Paitsi neuvottelemalla pankin kanssa, niillä on pienempi korko sekä on huomattavasti turvallisempi kuin jokin pikaluottofirma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:14

Tähän asiaan en ole perehtynyt, joten en ole varma ollenkaan. Ei niitä pikavippejä kannata ottaa.