Huomenta napsulaiset,sateeleko Teilläpäin vai paisteleeko aurinko? Täällä Uudellamaalla satoi aamulla vettä runsaasti ja pilvistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:14

Sää oli mitä todennäköisin - anteeksi ilmaisuni, mutta vastailen jälkijunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 10:29

Klo 9 aikoihin koiran kanssa lenkillä, +21 astetta, aurinko paistoi. Äsken satoi hetkisen ja nyt taas yrittää aurinko pilkistää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 11:33

Tosikostea yökaste on kuivunut ja auton hionta jatkuu.. Josko huomisella pääsisi maalaamaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 11:57

Puolipilvinen, joskus aurinko näyttää toista poskeaan, mutta lämmin ilma on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 12:59

Hah hah, nyt ei sada meillä ainakaan ja ei tulvi, niinkuin jokin aika sitten!
Lenkki on tehtynä hyvässä auringon paisteessa ja miellyttävässä lämmössä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 16:35

Kyllä meillä ihan kaunis päivä ollut.Kanta-Häme ja ei satanut .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:07

Kuuroluontoisesti sadellut pitkin päivää, välillä aurinko pilkahtanut hetkellisesti, nyt illansuussa lämpötila + 20.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 21:08

nyt on taivas pilvessä joten yöksi on odotettavissa vesisateita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:49

Yöllä ja aamulla varhain satoi, nyt paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:13

Kaunis iltaaurinko paistaa.