Löytyykö teidän ruokailuvälinelaatikosta HAAVEILU? Vasemmalta laatikoissa HAArukat, VEItset ja LUsikat.

Minä haaveilen nykyään aina automaattisesti kun avaan tuon laatikon.

Avainsanat: ruokailuvälinelaatikon järjestys haaveilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.08.2011 - 09:51

Piti oikein käydä köökin puolella asia tarkistamassa ja kyllä löyti HaaVeiLu.

Kysyjän kommentti

Ihanaa Haaveilua arkipäivässä aina kun avaa laatikon,. Kiitti!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.08.2011 - 09:49

Eipä löydy, vaan vasemmalta löytyy: lusikat, haarukat ja veitset. On aina löytynyt näin päin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 10:07

Ei meiltäkään löydy laatikosta haaveilu, lusikat, haarukat ja veitset on meillä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 10:09

tosi haveilu on mun lusikkalaatikko, välillä sikinsokin ja välillä ojennuksessa, riippuen siitä kuka kulloinkin sattuu käyttämään sitä laatikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 10:16

Lusikat, haarukat ja veitset, tämä järjestys ollut aina ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 11:59

No johan nyt täytyy käydä ruokailuvälineitä tarkistamassa. Jep veitset, lusikat ja haarukat.
Sen alla on isommille välineille laatikko, joka on sikin sokin penkomisen jäljiltä.
Lohdutin itseäni, kun näin tyttäreni kauhalaatikon, että saa se minullakin olla sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 18:30

Lusikat, haarukat ja veitset. Tänään kiireessä mökillä laitoin ensin veitset, haarukat ja lusikat - ilmankos tuntui niin oudolta. Pääasia lienee, että löytyvät tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 19:05

Lusikat, veitset ja haarukat, tässä järjestyksessä jo lapsuudenkodista lähtien, kaikki muu suloisesti sikin sokin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.08.2011 - 09:25

Tuota en ole seurannut tarkemmin. Kunhan kotona tulee käytyä, niin katselen laatikkoon haaveilu mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 01:11

Niin laatikosta kuin myös köksän päästä. Haa - haarukat, vei - veitset, lu - lusikat. Helppoa ottaa.