Onko mitään suunitelmia illanviettoon?

Ite olen lähdössä tyttärelle viettämään vävyn syntymäpäiviä..Tyttären poika tulee juuri hakemaan.

Avainsanat: illanvietton suunitelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 18:53

Ihan vaan kotosalla, poikani ja hänen tyttökaverinsa meillä yhteistä iltaa vietetään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 17:20

Hyvää juhlaa vaan sinulle. Ei mitään suunnitelmaa. Täällä vettäsataa harmaana.Marjoja kerätty pensaista 14 ämpärillistä ,vielä olisi pari puskaa ja karviaisia 4 puskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 17:45

Grillaan, saunaan ja joku hyvä elokuva TV:stä, jos ei mitään yllättävää ilmaannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 18:25

Ompas bongari ollut bingo, vesisateessa marjoja noukkinut prunmoisen määrän.
sille pitää jo hattua nostaa, siinähän sitä illanvieton aihetta.
Ei tosiaankaan ole mitään kummallista, radiota kuuntelen.
Tv.stä en oikein löydä mieliohjelmaani.Ehkä se unimatti armahtaa puolenyön aikaan.
Liisukalle vain kivaa iltaa, se on hyvä, että vävyn kanssa on välit hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 18:39

Olin töissä aamun ja iltapäivän. Nyt katselen sadetta.Taivaskin itkee.Naapurin rouva kuoli viime yönä ja tässä ei voi muuta kuin olla ja ihmetellä;omaisia tukea surussa.Yhtään ei päiviä tiedä...Onneksi vasta eilen jollekin hauskalle yhdessä naurettiin.Jäi mukava muisto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 18:59

Ilta menee nyt rauhallisesti kotosalla, palasin juuri Mäntyharjulta Salmelan näyttelystä, siellä vierähti matkoineen päivä, jäi nyt tänä kesänä käynti aivan viime tippaan, huomenna pannaan siellä ovet kiinni tältä kesältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 19:38

Mökin lämmössä kuunnellen sateen ropinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 20:35

Aamulla oli vielä aurinkoinen sää, mutta sitten taivas repesi ja sadetta onkin riittänyt. Hetken oli satamatta, kun koiran kans olin lenkillä, mutta just kun pääsin pihaan, niin johan alkoi taas sade. Kotona olen ja lepäilen, maanantaina koittaa taas arki ja karsee duuniviikko. Kyllä se vaan niin on, että pitkän kesäloman jälkeen on pirummoista raataa duunista, kun kaikki rästityöt odottavat tekijäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.08.2011 - 21:52

markkinolla käytiin pikku neidin kanssa, ulkoiltiin koirien kanssa ja lämmitettiin sauna, nyt on sitten "vapaata" kun neiti nukahti omaan sänkyyn, aamulla harjoitukset jatkuvat samoissa merkeissä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 07:30

Tulin 4v syntymäpäiviltä 200km päästä ja painuin pehkuihin. Siinä oli tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 07:41

Olin mökillä pari yötä ja kylläpäs nukutti hyvin. Ei haitannut sadekaan. Saunoin yksin ja katselin telkkarista joitain ohjelmia. Nyt kotona taivastelen, kun aurinko yrittää paistaa pilvien välistä ja pihapupu tuli taas syömään tuohon muutaman metrin päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 10:40

Lauantaiaamu meni töissä ja koska tuli herättyä jo viiden jälkeen aamuyöstä ei illalla ollut enää voimia lähteä mihinkään. Olla möllöttelin vain kotisohvallani ja syödä mutustelin useamman palan ukkokultani poikamme kanssa tekemää mustikkapiirakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 09:57

Tännän maanantaina iltasuunnitelmiin kuuluu hyvän ystävän tapaaminen meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 00:35

Täällä on yleensä kaikki viikonlopunillat samanlaisia: isäntä mennöö makkoomaan yhdeksältä ja minä hillun hiljakseen omiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.08.2011 - 19:12

Ei mitään ihmeellisempää, eikä juhliakaan ole ollut vähän aikaan.