HS Sadat yritykset järjestäytyneen rikollisuuden hallussa?

Lukekaa juttu Helsingin Sanomista:
www.savonsanomat.fi/uutiset/...ssa/692681

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 10:24

Tuli luettua aamulla Hesarista uutinen. Mihinkäs se tartunta Suomen kohdalla olisi jäänyt pois.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 08:29

Italian meininkiä, mafiosot jyllää ja vähän idänpuoleltakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 09:16

Japp niinpähän se on ,kuin palisanteri tuossa kommentoi ,"mafiosot" ja nepä viekin kaiken yrittäjiltä, valitettavasti se on suomeenkin tullut ja ompahan se täällä etelä rannallakin , sillä kyllä isoveljen haarukat puree jo kaikkialla, valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 10:35

Hyvin ikävää ja valitettavaa. Suomessa on vielä alamaailman niin helppo toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 12:15

Valitettavaahan tuo on mutta minkäs maailmalle mahtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 12:42

Itärajan puolelta tulee kaikenlaista "hörhöö".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 21:36

Suomi on tullut suosituksi paikaksi. Ollaanko täällä liian sinisilmäisiä. Täällä voi tehdä fyrkkaa. Ei muuten tultaiisiin.Monen maalaisia. Ensin alkuun oli tunnustelijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 06.08.2011 - 21:59

olisiko osa noista yrityksistä rahanpesua varten, saa rikollisuudella tienatut rahat mukavasti kiertoon :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:04

Aika pelottavaa.