Hyvää elokuun lauantaipäivää. Säällähän sitä aloitetaan. Asteita 15, pilvistä, kosteus 100%. Missä säässä muualla viipotetaan?

Kyllä on hiostavaa, samoin eilen. Hikosi kuin saunan kiuas. Ukkonen jyrähti yhden kerran, siihen se jäi.
Taivaan kansi on harmaan oilviverhon peitossa.
Hyvät jatkot jok`ikiselle immeiselle.

Avainsanat: elokuun ensimmäinen lauantai

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.08.2011 - 00:05

Tuona lauantaina sää oli mitä mainioin. Kävelin ystäväni kanssa metsässä ja onnistuimme löytämään kantarelleja. Mustikat olivat ihan mahtavan isoja ja mehukkaita. Sää mitä ihanin, mutta... ne hitsin hyttyset. Kun emme älynneet laittaa mitään suojaa itseemme. Hieman himmensi metsäretkemme tuomaa hyvää mieltä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.08.2011 - 07:22

Huomenta huomenta!
Tänään onkin sitten ihanien ystävien tapaaminen ja illanistujaiset tiedossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 07:37

huomenta kaikille! sataa sataa ropisee.
lämpötila 14.4°C
kosteus 96%

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 07:56

Huomenia kaikille tasapuolisesti. Pilvinen aamu. Eilisen päivän satoi vettä joten kosteaa ilmaa, +15°C näyttää mittari. Vapaapäivän oleilua, sään tarkkailua, että mihinkähän sitä ryhtyisi. Märistä pensaista ei vielä viitsi marjoja kerätä, mutta jospa tässä päivän päälle selkenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 08:21

Täällä on lämpöasteita 18, ja pilvistä. Ja sadetta on vähän tänne luvattu, se olisikin hyvä kun sadevesitynnyrini on tyhjät ja kukat alkavat kaivata vettä, pitää illalla ottaa vesiletku ja kaivovedellä kastella jos ei vettä taivaalta tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 08:30

www.napsu.fi/saa/352
Ilman suhteellinen kosteus on 80%, ilmanpaine 1007,7hPa (=hehtopaskalia)
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 09:26

Huomenia, vaan täältä etelärannaltakin suomenlahtea! Meillä oli aurinko ,joka meni pilveen ja lämpöä näkyy olevan pyöreesti +20 parvekkeen mittarissa!
Piti mennä rannalle, mutta näkyy suunitelmat muuttuvan ilman myötä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 12:13

Hiostavaa ja kosteaa, sataa hiukan silloin tällöin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 12:40

Aurinko paistoi vielä äsken, nyt meni pilveen, asteita +21 :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 16:44

Aurinko paistoi iltapäivään asti..sain kerättyä pensaista marjoja..+23..
Nyt sataa ropisee.+19...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 21:38

Aamu alkoi aurinkoisena ja kuumana. Rupesi tuulemaan ja toi iltapäivällä pilvet joista rupesi putoileen vettä.Nyt niin märkää ja kosteaa.Pimeys lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.08.2011 - 11:59

on ilmoja pidellyt ps. kesäilmoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:05

Samanlaisessa säässä täällä meillä.