Pelaatteko maksullisia pelejä netissä?Oletteko häviöllä vai voitolla?Itse en pelaa.

Avainsanat: nettipelit nettipelit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 20:06

On kolmen rivin kestolotto netin kautta. Häviölle taitaa jo kääntyä vaikka 1988 sain 6 oikein ja ostin videon Söylin Olumpialaisia katsomaan puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.08.2011 - 19:38

En ole koskaan kokeillut.Ei oikeastaan kiinnosta.Pienet tulot, joten ei ole varaa :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 20:47

en pelaa rahapelejä. backgammonia tai mahjongia sillointällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.08.2011 - 22:41

Veikkauksen pelejä tulee netin kautta pelattua kenoa ja lottoa joskus harvoin.. mutta taitaa kumminkin olla hieman miinuksella...

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.08.2011 - 23:15

lotot ja keno, rutkasti miinuksella, panokset ovat kyllä pieniä, mutta niistä kertyy kun ei koskaan ole tullut voittoja :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 00:48

Kenoa pelaan netin kautta. On tullut sen verran voittoja,että olen vielä +puolella toistaiseksi..1euro päivässä menee kenoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 01:01

Veikkauksen sivuilta lottoan ja rivin jokeria viikossa pelaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 07:10

Pasianssia vain, ei mitään tuloja tai menoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 10:00

en rahapeleja ,mutta muita kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.08.2011 - 18:06

Rahapelit ei kuulu nettipelieni joukkoon, ilmaispelit vain ja niistäkin lähinnä "Kukkiva puutarha".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.08.2011 - 10:22

En pelaa netissä enkä muutenkaan - lukuunottamatta kestolottoa, jossa yksi rivi voimassa lähes koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.08.2011 - 22:35

Ainoastaan lottoan ja ostan joka viikkoisen ässäarvan. Jos voitto on sama kuin mitä siihen laitan, pelaan sen uudelleen. Sitten jätän sikseen.